Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

On 21/01/2019 at 22:50, DragosAlex said:

Salutare, recent am cumparat un 1.2 TCE (adus din Germania) si am primit (cadou) o instalatie GPL (mi s-a luat masina pe sestache si mi-a fost adus cadoul LandiRenzo) pe parcurs am aflat care e treaba cu consumul de ulei, aprox 1l/1000km (m-am prins dupa sunetul lantului).  Mergand pe autostrada pe la 120-130 km/h se opreste masina si apare un puternic miros de benzina, pe scurt am fost tractat la un service si am constatat injector topit (partea de plastic, vezi poza). Inlocuit injector si  la intoarcere pe autostrada cam in acelasi loc :) iar se opreste numai ca de data asta am reusit sa o pornesc si uite asa am mers eu cu 80-90 km/h ca sa ajung in siguranta acasa. Am multe intrebari dar nu stiu cui sa le pun. Am fost la Auto Marcus si mi-au zis "vinde-o". Cum putem lua legatura Stefan?

IMG_7825.JPG

E absolut normal:

-H5F4xx e GDI(injectie directă), trebuie o instalatie de GPL ce e GDI (adică foloseste injectoarele masinii pentru gaz) altfel e posibil să faci praf(topesti ) injectoarele mașinii

-LR e MPI(injectie indirectă), incompatibil cu H5F4xx

-hibele H5F4xx(1,2TCe) sunt altele cu sau fără GPL

-ăla care a făcut cadoul să suporte reparațiile

 

Pentru restul părerologilor:

Logan( 1 sau 2) 1,2 16v e D4F734 special pentru GPL și D4F732 fără GPL. Că sunt unii economi și cumpără 732 pe care pun GPL după vânzare și au probleme e altceva -  oricum nu ai ce compara.

P.S. Nu există 1,2 SCe ci numai 1.0 SCe (B4D4xx) și ăsta e fără GPL, poate primi GNC(gaz natural comprimat) dar nu la noi.

Editat de t0rquemada
  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Multumim pentru clarificari! Imi dau seama ca si eu eram in eroare cu 1.2 despre care credeam ca e SCe. E drept ca nici nu prea sunt la curent cu toate motoarele Renault.
Cu riscul de a ne adanci in off-topic mai am o neclaritate: D4F734 a inlocuit D4F732? Eu stiam ca 1.2 e D4F732.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ai unele motoare fără/cu gpl iar codul se schimbă în consecință:

0,9TCe

fără gpl H4B400 / 408(euro6)

cu gpl H4B410

 

1,2 16v

fără GPL D4F732

cu GPL D4F734

 

1,6 16v K4M euro5

fără GPL K4M606

cu GPL K4M616

 

1,6 SCe aka 1,6 16v H4M euro6

fără GPL H4M738

cu GPL H4M740

Pe cele cu GPL sunt alte coduri la unele piese+piese schimbate, de ex. D4F734 are altă chiulasă față de 732

  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revenim la subiectul initial as zice ca si din postarea ta rezulta ca 1.2 TCe nu e compatibil cu instalatia GPL, cel putin nu in momentul de fata. Gresesc?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
La 19.12.2018 la 18:13, stefanudrea a spus:

Nu pot. Dupa ce a scapat porumbelul a disparut in ceata!

Secretosule. Daca tot detii atat de multe informatii, de ce pui oamenii pe drumuri?

Sper ca macar bunul simt sa suporti cheltuielile de transport sa le ai. Si sincer, nu stiu cu ce te va ajuta marturia mea. Sper sa nu te incurce.

La 22.01.2019 la 10:45, DragosAlex a spus:

Pai din cate am inteles GPL nu are legatura cu injectoarele masinii. Masina e 2015 Euro5 75000km. Dar nu ma pot pronunta. Cei de la Dacia au zis sa vand masina :) dar nu asta e solutia. Sper sa gasesc un mecanic care sa depisteze problema. Stefan tu ai ceva noutati?

La 1.2 TCe ai injectoarele racite de benzina care trece prin ele. Sper sa nu zic prostii, ca nu sunt foarte tehnic, dar parca era ceva ca sunt direct in camera de ardere. Tu suntezi benzina care trece prin ele si pui GPL (sper macar ca instalatia ta sa fi fost speciala pentru injectie directa, care am inteles ca totusi foloseste injectoarele originale ale masinii pentru innjectia GPL-ului in motor)

Mai crezi ca GPL-ul nu are nimic cu injectoarele?

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Pentru prima data se recunosc toate problemele motorului 1.2 tce sintetizate astfel: consum ulei si/sau zgomot motor, dar si probleme de etanseitate a capacului distributiei cu consecinta resoftarii si daca este cazul chiar inlocuire motor! 

 

Sursa:

https://www.largus.fr/actualite-automobile/dacia-psa-renault-les-moteurs-essence-sont-ils-fiables-9467395.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Nissan a publicat nota interna prin care se recomanda pasii de urmat in procedura consumului excesiv de ulei!

Pe cand o va face si Renault? 

Oricum, lucrurile prind viteza in patria de origine Renault. Sa speram ca asta va determina masuri concrete si la noi.

Justitia merge oricum mai departe.

Iata documentul Nissan56214430_10219046222486122_8777842696849981440_o.thumb.jpg.9f30aaf65b0a794f2f59dc3a911d8e19.jpg

56242563_10219046222806130_2799736361031041024_o.jpg

56446546_10219046222686127_6831979532577144832_o.jpg

FB_IMG_1553769250819.jpg

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Referitor la "eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era." cred ca stii si tu ca pe forumurile romanesti si straine din pacate sunt multi care s-au dus "la ei" si au plecat cu masina mai defecta decat era , au venit cu o problema si au plecat cu doua, prin unele (subliniez asta, nu toate) reprezentante \service este un "laitmotiv" asa face toate domne', mai faceti o tura si se rezolva, etc... Si NU in ultimul rand un posesor de masina, egal de marca\model isi poate intretine \repara mult mai bine si mai cu grija masina daca are informatiile, cunostintele si uneltele necesare  (valabil si pentru bujiile incandescente) ....
    • Da, ai dreptate, dar aversiunea mea faţă de reprezentanţe mă face să nu semnez hârtia aia că plătesc eu client dacă se rupe ceva, eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era. Avem şi noi scule, mai bine rup eu bujia în garajul personal şi scap de grijă. Cine strică ăla plăteşte, nu-i aşa ?
    • Mda, pe net se gasesc tot felul de filmulete despre aproape orice, totusi acest "video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster" contine si doua greseli , insa ii las pe ceilalti sa le "comenteze"  ...
    • Îl știu de multe băiat, i-am urmărit multe din clipurile lui, da știu ca sunt alimentate la 4.4 V, sunt și diferențe de preț. Sunt interesat de un tester unu mulți arca, pt VW am, folosesc obd eleven. Am sa - ți scriu în privat. Mulțumesc. 🤝🤝 Uite un video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster. 
    • Da, un aparat de masura este bun la "casa"/masina omului, iar daca cauti pe acest forum gasesti destule informatii pe care le-am oferit despre ce si cum se poate masura \verifica (inclusiv bujiile incandescente). Deasemenea ti-as sugera si un tester \program de diagnoza dedicat Dacia (dar despre asta putem discuta pe PM daca doresti). Apoi "băiatul" acela dupa YT este chiar administratorul unui forum Dacia, are o vasta /bogata experienta si a facut foarte-foarte multe tutoriale interesante si utile pe care le-am recomandat cu caldura, chiar daca unele sunt mai vechi ele sunt bine realizate si detaliate, sunt de referinta si chiar daca majoritatea sunt pentru Logan ele contin multe lucruri general valabile si pentru alte modele Dacia (inclusiv Duster H79 ph2) avand principii si metode generale. Totusi referitor la acel tutorial as avea cateva foarte mici "observatii" dar il consider destul de OK, de aceea am si facut "trimitere" la el. Deasemenea pentru masina ta bujiile incandescente (asa cum am scris si atasat anterior) sunt la 4.4 V si iti recomand sa NU le "probezi" la bateria de 12V.
×
×
  • Creează nouă...