Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

Am intilnit problema, dar la 1,5 D, cind se incalzea se oprea dupa ce se racea pornea. Cablajul motor se presupune ca are undeva izolatia slabita si trimite semnale care blocheaza careva dintre procesoare. Deocamdata am schimbat unul din cele 3 cablaje motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

Acum 1 oră, Stef13 a spus:

Salut @MBM, multumesc pentru raspuns!

Tocmai m-a sunat proprietarul masinii, e in service la reprezentanta Dacia, au masurat bateria si i-au spus ca e terminata si trebuie inlocuita. Pretul insa e socant: 1200 lei. Tu ce tip de baterie ai cumparat si cat a costat?

400 lei

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un pret mai terestru. De fapt bateria noua originala costa la reprezentanta 1250 lei, la care se adauga 40 lei montajul. Testul CLiP a fost 90 lei.

Cum masina oricum nu mai e in garantie, l-am indrumat spre o firma care cu asta se ocupa, vanzare/instalare acumulatori auto, unde a gasit o baterie cu aceleasi caracteristici, Varta EFB 70 Ah, 560 lei cu tot cu montaj, garantie doi ani.

acum 1 oră, ISZY56 a spus:

Am intilnit problema, dar la 1,5 D, cind se incalzea se oprea dupa ce se racea pornea. Cablajul motor se presupune ca are undeva izolatia slabita si trimite semnale care blocheaza careva dintre procesoare. Deocamdata am schimbat unul din cele 3 cablaje motor.

Inteleg, bine de stiut, dar nu cred ca e vorba de aceeasi problema aici. La masurarea curentului, in loc de 700 A au gasit 40 A. Si asta dupa ce masina mersese ieri >300 km, plus inca 20 km astazi pana la reprezentanta. Se pare ca bateria e cam terminata.

Editat de Stef13
  • Like 2
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...