Sari la conținut

Postări Recomandate

Trepidatia poate sa apara de la un cardan descentrat, lovit, indoit, la unele masini se poate indrepta si echilibra.Nu stiu cum este la Duster, nu am apucat sa citesc tot dar daca este un ax cu doua cuplaje la capete nu vad de ce nu ar putea fi indreptat la un atelier specializat.Masina vad ca are km putini, sunt multe aspecte ce trebuiesc luate in considerare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trepidatia poate sa apara de la un cardan descentrat, lovit, indoit, la unele masini se poate indrepta si echilibra.Nu stiu cum este la Duster, nu am apucat sa citesc tot dar daca este un ax cu doua c

Astazi am facut un drum la brasov cu masina trepidand cum am spus mai sus... pe drum ajunsese sa faca urat rau in acel interval DAR la intorcere, surpriza :hyper: nu mai vibra deloc. In schimb aud un huruit discret in acel interval fara ca masina sa mai vibreze. Este sunetul care l-am auzit si cand am plecat cu ea de la service si m-am gandit ca nu e pusa bine cutia din fata filtrului de aer ( am inteles ca aia reduce din sunete sau ceva asa. Am suspecta cutia aia cand am plecat de la service dar nu are nici o legatura cu simptomele) In fine o sa merg cu masina joi sa o pun pe elevator dar acum ca nu mai vibreaza nu am ce arata la service :ahappy: . Chiar nu stiu ce sa zic cu anomalia asta

Editat de iuli23
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hehe,

Multe s-au intamplat de cand am deschis acest topic, de fapt nu asa multe :) doar mi s-a rupt cardanul.

 

Am ajuns seara la 22 cu ea acasa, fara nicio problema noua, dimineata la ora 8, sa plec de acasa, dau cu spatele si se aude un huruit si troncanit extraordinar. Prietenii isi dau cu parerea ce ar putea fi, incerc sa o tractez catre reprezentanta, dar face la fel. Ma tem sa nu distrug si altceva, vine platforma si o ducem la service. Aici.. maaare surpriza: s-a rupt cardanul.. noaptea in somn ^_^ .

Oricum vroiam sa il schimb, iar Verbina -reprezentanta Dacia in Arad il are la cel mai bun pret: sub 1700 RON.

 

Astept pana joi sa va dau feedback referitor la diferentele cu noul cardan, dar pana atunci sper sa nu am probleme la RAR pt ca merg la omologare.. fara cardaaan ;)

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pacatul cel mai mare este ca... macar puteai sa scazi nitel la pretul de achizitie al masinii daca-i faceai o verificare amanuntita inainte de tranzactie.

BTW... exista, dar in bucuresti, cineva care repara cardane, gasesti topicul si AICI pe forum . Poate monta chiar si Cruci Cardanice cu gresor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit si eu de la service si crucea cardanica de pe spate este problema... Acum masina nu mai vibreaza merge ok insa la cata rugina este in cruce sigur se va bloca iar.

Sa inteleg ca nu se poate cumpara crucea? Se cumpara doar carnadul cu totu ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...