Sari la conținut

Montare Pilot Automat Pe Duster Ph1


Postări Recomandate

am cautat un topic in care sa citesc despre acest montaj si nu am gasit , asa ca am decis sa deschid eu unul..

in curand am decis ca plec in lume ( in Europa , cel putin) si am nevoie de cruise control.nu ma trimite-ti sa cumpar de prin alte parti cu mii de lei.doresc ceva de la duster ph2 sau cel putin ceva de la DACIA.

detin un Duster PH1 , pe motorina 1,5 si 110cp si nu imi lipseste cel mai mult ( ca dotare ) decat pilot-ul si clima ..

am citit undeva ca motorul de 1,5 motorina la 110cp,stie de c.c. , acum nu stiu sigur.

doresc sa contribui la acest proiect nu doar pentru mine ,ci si pentru cei ce vor c.c . pe PH1.

deci daca cineva cunoaste mai multe , este binevenita parerea lui.

multumesc

Editat de emil
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

CC = cruisecontrol = RV = regulator viteză   Complicat și periculos.   WCS(worst case scenario): Pui CC la 100km, mergi, intri într-o curbă mașina începe să piardă aderența = accident   La ph2 C

Din teste vede butoanele dar funcția RVLV nu poate fi activată, poșibil ca versiunea de soft de pe injecție să nu aibă deloc funcția RVLV Mai săpăm.   CCSL = cruisecontrol speedlimiter = RVLV = reg

Nu.l mai fierbe..Spune.i ca merge instalat..

Posted Images

CC = cruisecontrol = RV = regulator viteză

 

Complicat și periculos.

 

WCS(worst case scenario): Pui CC la 100km, mergi, intri într-o curbă mașina începe să piardă aderența = accident

 

La ph2 CC se dezactivează(MEMoriază viteza setată) dacă:

-apeși ambreajul

-apeși frâna

-levier de viteză în N sau R(în mers?!!)

-ESP-ul intervine

-ASR-ul intervine

 

Se dezactivează total la tragerea frânei de mână.

 

Probleme:

-senzor ambreiaj

-senzor viteză filar nu pe CAN(via ABS)

-lipsă CAN pentru TdB și UCH

 

Teoretic s-ar putea face ceva, depinde dacă injecția știe de așa ceva, personal nu aș încerca așa ceva pe o mașină pe care nu s-a montat așa ceva

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tOrquenada

Fiecare are de facut alegerea lui referitor la folosirea C.C.

Eu am avut cc la masinile anterioare si imi folosea foarte mult.

Doresc un cc original , ca pe PH2, cu tot ce implica.rugamintea mea era daca stie cineva de aici , daca ph1 este precablat pentru asa ceva , daca ecu stie de cc , si daca comenzile pot fi implementate cu tot cu volan de pe ph2 , pe ph1.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

CC pe gererația II nu e o cutiuță pe care o poți lua și pune pe Duster ph1, ci o parte soft a injecției, cu multe elemente de siguranță, anumiți senzori dau informație redundantă (și filar și can).

 

Se implementase pe Logan I dCi CC (printre pionieri era userul FANE de pe forum modelului meu) și în treapta 5 mergea CC în suturi datorită senzorului de viteză filar.

 

Dacă chiar vrei CC primul pas e consultarea(cu ddt și CLiP) injecției pentru funcția CCSL(CruiseControlSpeedLimiter), apoi se actionează în consecință (butoane volan etc)

 

P.S. Mașina mea are inclusiv CCSL, așa că știu destul de bine cu ce se mănâncă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...