Sari la conținut

Lanturi antiderapante pentru Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am luat 2 perechi de lanturi: - Clack and Go SUV - Thule CS-10. Astazi am testat Thule (le-am pus pe fata), si la o prima impresie sunt f ok. Sunt intr-o zona de munte (ma rog de deal) in apropiere

Dacă folosești dimensiuni standard la cauciucuri, merg cele de 12mm. Eu așa am 1 rand de lanțuri, dar nu Thule.   Tapatalk    

Le recomand pe astea - merg atat pe jante de 16 cat si pe jante de 17, mai ales dimensiunile omologate pentru orice versiune de Duster - Veriga Stop&Go SG-120  

Posted Images

salutare!

care dintre cele 2 marimi se potriveste mai bine pe roata, 110 sau 120? au zalele aceasi grosime? montate pe fata, se intampla sa atinga pasajul rotii la viraj maxim?

pe anvelopele originale (ca dimensiuni) ale Dusterului cele potrivite sunt 110. montate pe fata nu ating pasajul rotii in nici o situatie. Stii ca lanturile sunt gandite, pentru fiecare dimensiune de roata, in asa fel incat sa nu atinga pasajele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

nu cred ca sunt prea multe persoane care sa incerce asa ceva. Cred ca suntem multi conservatori care am invatat ca lanturile in romb au dat cele mai multe satisfactii, deci... "nu schimba ce functioneaza"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, la 4X4 trebuiesc puse pe ambele punti, deci 2 perechi de lanturi, pentru a nu solicita diferentialul.... pentru situatii de urgenta merg si doar o pereche, pe fata.... oricum, am luat si eu de la Dedeman, alea de 58 lei, nu le-am probat inca, dar normal ar trebui de 16 mm nu de 12mm cum sunt astea.... pentru urgente merg ....o cutie cu lanturi Dedeman pentru Duster cantareste mai putin decat una pe care o am pentru 185/65/14 :)...... deci nu cred ca sunt stralucite, dar te scot din belea daca nu le fortezi , mai ales la banii astia :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Din cate stiu eu, la 4X4 trebuiesc puse pe ambele punti, deci 2 perechi de lanturi, pentru a nu solicita diferentialul.... pentru situatii de urgenta merg si doar o pereche, pe fata.... oricum, am luat si eu de la Dedeman, alea de 58 lei, nu le-am probat inca, dar normal ar trebui de 16 mm nu de 12mm cum sunt astea.... pentru urgente merg ....o cutie cu lanturi Dedeman pentru Duster cantareste mai putin decat una pe care o am pentru 185/65/14 :)...... deci nu cred ca sunt stralucite, dar te scot din belea daca nu le fortezi , mai ales la banii astia :)

Suntem cativa care si-au luat aceleasi lanturi din acelasi loc (mi-am luat si eu o pereche :) ) si sunt suficient de bune. Cele initiale pe care le-am achizitionat, au fost si mai ieftine de 58 ron de la Metro si sunt excelente.

Nu influenteaza diferentialul daca nu pui pe ambele punti. Lanturile se monteaza, in principal, pe puntea pe care ai tractiunea in general. In 4x4 LOCK nu mergi mereu... deci, spatele, nu e o punte care trage mereu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...