Sari la conținut

Postări Recomandate

As vrea sa iau un cric hidraulic, e mai rapid sa schimb eu rotile decat sa ma duc la vulcanizare (bine, tot trebuie mers din cand in cand pentru echilibrare). Are cineva vreo recomandare? Cele de la Rogroup sunt bune?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am luat pe cel din Lidl cand a fost la oferta. E de 2T si merge ok. L-am carat dupa mine si pe coclauri sa pun mai usor lanturile daca e cazul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am unul din piata, ca si ala din link-ul de pe olx.

Il am din 2011 - am dat pe el 60 sau 65 lei si schimb rotile de iarna/vara la 4-5 masini (ale mele si ale prietenilor) si merge inca bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat unu de la Norauto cric hidraulic tip butelie si a mers foarte ok.

Doar ca acuma nu mai pot sa il folosesc prea usor ca dupa inaltare nu mai ridica masina suficient. La cumparare trebuie tinut cont de minim 2 aspecte: 1 greutatea care o ridica si 2 inaltimea maxima de ridicare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam la talpici de alea de iesit din noroi / nisip, 2 buc. puse una peste alta ca ma gandesc sa le fac parte din kit-ul de scandal ... pardon recuperare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@vsebas, everyone, apropo de "talpici" sau "scarite", poate nu ar strica sa incepem un thread de discutie dedicat pt echipamente de recuperare / echipament necesar in off-road... Nu de alta dar sunt multi colegi deja bine aprovizionati, sau cu mai multe iesiri la activ, care ar avea sugestii bune, insa informatia existenta momentan e cam spread-out pe diverse topice.

 

Eu am cautat si nu am gasit un astfel de topic, as incepe unul dar mi-e sa nu-mi fi scapat ceva...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2.  3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa. 
    • Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
    • Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...
    • Salut,   Am un  Duster Laureate 4X4 1.5 110CP din 2017 la schimbarea vitezelor in trepte superioare incepand de la a -II a si pana in a -VI -a in momentul in care apas ambreiajul smuceste ca si cum ar agata ceva si s-ar infrana. Nu face de fiecare data cand si cand. Ati mai intalnit problema?
    • Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede.   In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect.   Spor la cumparaturi!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...