Sari la conținut

Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)


Postări Recomandate

Mak, legat de dimensiunea cauciucurilor. La fel am si eu, 55 in loc de 60 pentru ca-n momentul respectiv n-am gasit gume de vara sub 600 lei bucata si m-am zgarcit la un set de resapate, dar noi. Am fost atentionat recent de brokerul de asigurare ca ar fi neconforme si ca-n caz de accident nu ma despagubeste RCA/Casco. Aparent DOAR ce e inscriptionat in talon si pe portiera masinii. 215 65 16 ori 215 60 17. Una sau alta. 

Practic, nu stiu daca-n zilele astea se mai deplaseaza un constatator daca nu e grav/sunt victime.

Posibil sa ma insel, totusi. Cine are mai multa cunostinta de cauza, rog sa intervina. Macar ma lamuresc si eu.   

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 480
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ne-am vazut in sfarsit.E sexi,mare,dar are un defect! E insetata Glumesc...La o medie de 12 km/h ce poti cere? 5℅.Imi place confortul scaunelor,faptul ca esti mai sus.Avand muzica pornita nici nu re

Vesti bune!Am primit confirmarea platii integrale a masinii.Va intra la montaj accesorii..inclusiv alarma(Maat).Pe joi o voi ridica!!   Alarma nu o sa fie pe cheie dar nu-i o tragedie!

Azi mi-am facut un cadou!

Posted Images

  • Mak changed the title to Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)
  • 1 month later...

Încă 2560 km făcuți prin tara de data asta.Zonele vizitate au fost Oravița,Cimitirul Vesel,Lacul Rosu,Lacul Sf.Ana,Lacul de Smarald,Barajul Bicaz,Cheile Bicazului.Foisorul Inima lui Isus,Cascada Bigar..etc.Zone frumoase,cu vreme la fel cu mici exceptii.Telegondola din Piatra Neamț am ratat.o din cauza condițiilor meteo..va f.puternic.

20231024_122531.jpg

IMG-20231024-WA0035.jpg

IMG-20231024-WA0046.jpg

IMG-20231024-WA0044.jpg

IMG-20231025-WA0025.jpg

20231026_095010.jpg

20231026_095055.jpg

20231026_104142.jpg

20231026_120617.jpg

IMG-20231027-WA0005.jpg

20231028_122136.jpg

IMG-20231028-WA0000.jpg

20231028_151605.jpg

IMG-20231028-WA0015.jpg

20231029_100135.jpg

20231029_154044.jpg

20231029_160730.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Am dat o fuga pana la bunicii materni pe lângă Husi.La dus drumul a fost lejer mergând relaxat.La întoarcere drumul a fost f aglomerat.Traseul a fost București A3 Mizil Buzău Râmnicu Sărat Focșani Bârlad Husi.Intoarcerea aprox la fel doar ca de pe A3 am intrat pe A0 Balotesti Otopeni Bucuresti.Putin peste 700 km.La întoarcere am fript.o pe A3 peste limita legala.In bord 6.6 la pompa 7.1 De obicei iese la fix.Acum am îndesat mai mult.Am prins niște rasarituri și apusuri superbe.Masina are peste 36700 km.Ma apropii de cei 15000 de la ultima revizie.Am reușit sa montez și un cârlig de remorcare semidemontabil.Instalatia electrica o voi monta după expirarea garanției de 3 ani.

IMG-20231228-WA0005.jpg

IMG-20231228-WA0007.jpg

IMG-20231228-WA0006.jpg

IMG-20231228-WA0001.jpg

IMG-20231228-WA0008.jpg

IMG-20231228-WA0004.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da,ești cuminte!Pot spune ca am un consum bun,dacă nu m.as da la ea.Mecanicul a spus ca apa paie si bataie.Nu are probleme ac.motorizare!Bine,pana pica bateria:mrgreen:

  • Like 2
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Încă un drum București Buzău Focșani Husi.Am depășit 40.000 km. De la Husi am deviat prin Tecuci-apropiere de Galați la o înmormântare.Apoi centura Brăilei Slobozia Drajna București.Am avut și medie de 90.Pana la final la întoarcere am obținut un consum de 7.4 și medie de 77km/h.Sunt mulțumit de consum având în vedere ca am fript.o.Drept dovada am reușit doar 3 puncte de penalizare pe autostrada.Eram cu doliu uitat în piept..i.o fi fost si mila de mine..Cert e ca am avut 156 km/h.Chiar ma gandeam eu cu mine..de când nu am mai luat o ameda..De data asta domnii polițiști au fost drăguți.. Merge bine mașinuța.Urmeaza schimbul de plăcute..pana în Paște!Au costat 400 lei de origine.Or fi puleite cu aur? La Duster ce pret au cele de origine?Am montat și anvelopele de vara..La fel de scump la Autosoft cu tot cu hotelul anvelope.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trist ca a trebuit sa mergi la o inmormantare, dar trebuie sa ne facem datoria, asta este, condoleante :(

Legat de amenda, vezi daca erai “cuminte” si mergeai “in plasa TIR-urilor” :grin: aveai si consum de invidiat :huh: si nici nu o luai, asa cu 156 km\h :whistle: … (dar stai linistit ca si eu am vazut azi un radar pe autostrada dar in sens opus, dimineata pe acolo am trecut cu 150-155 km\h, si i-am spus lui Van Diesel s-o lase mai moale de acum incolo, chiar daca are sandale de vara fugacioase si ii place viteza la drum lung, vorba aia tractorina talpa si bataie, insa de ani buni n-am mai luat vreun radar si sper sa ramana asa :yes:).

Nu par poleite cu aur placutele tale, la Duster depinde, la gioarsa mea au fost 312 lei OE in reprezentanta, le-am schimbat (cele de prim montaj) la 82k km impreuna cu discurile care au fost mai ieftine: 258 lei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...