Sari la conținut

Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)


Postări Recomandate

Am rezolvat cu antena.A zburat la viteze mari.gen 150 km/h.Acum am găsit SH dar fiind în garanție parca vad ca nu montează cei din reprezentante "sh.uri".Am rezolvat pe Casco prin PDR.plafon laterale,hayon.Capota nu a putut fi făcută prin PDR având ramforsari..Total .5500 plus 3500..Sa vedem anul acesta cât o sa coste reînnoirea poliței Casco.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 480
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ne-am vazut in sfarsit.E sexi,mare,dar are un defect! E insetata Glumesc...La o medie de 12 km/h ce poti cere? 5℅.Imi place confortul scaunelor,faptul ca esti mai sus.Avand muzica pornita nici nu re

Vesti bune!Am primit confirmarea platii integrale a masinii.Va intra la montaj accesorii..inclusiv alarma(Maat).Pe joi o voi ridica!!   Alarma nu o sa fie pe cheie dar nu-i o tragedie!

Azi mi-am facut un cadou!

Posted Images

Am făcut și revizia de 2 ani.Pe lângă filtre și ulei am schimbat si lichidul de frana .Total 1050 lei.Am montat led pe ceata și marșarier.Suportul de antena costa 630 pentru ca masina are DAB plus 250 lei montaj.Ieftin..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Am depășit 27.000 km.Consumul pe București Transfăgărășan Sibiu Săliște Jina Novaci Ranca București 7L/100 km Media de viteza a fost mica..Masina a mai încasat uși.. în rest nimic deosebit.As fi dorit sa montez scut integral la motor plus carlig remorcare.Polita Casco a crescut cu 1000 lei.Ii recuperez :mrgreen:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Servus!

"Am montat led pe ceata și marșarier."

 

Am si eu asa .Nu faultez ceilalti participanti la trafic cu cel de ceata..

Ajuta mult la marșarier. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Am ieșit un pic în afara tarii..A fost în Prima zi București Timișoara.Apoi Timișoara Praga.La întoarcere ne.am oprit în Timișoara apoi am mers prin tara..Alba Iulia,Cluj Napoca și împrejurimi Sighișoara apoi Bucuresti.La întoarcere am preferat pe Valea Prahovei.La întrarea pe A3 la Ploiești am avut mesajul de presiune scăzută în una din anvelope.Am avut noroc..nu a fost pana(doar un hursurub ce a stat "cuminte"..În total au fost 3360 km cu un consum de 6.5 L/100 km.Viteza medie a fost și 100km/h dar la final a ieșit 80km/h.Nu vorbesc despre curățenia din alte state,orașe.. etc..Am platit pentru parcare un Praga 23 euro pe zi.Doua halbe de bere 219 coroane cehești.Am mers mult cu STB lor..Au tramvaie Tatra Skoda.Jos pălăria la ce sistem de transport au Metroul arata mult mai rău ca la noi dar coborârea pe peron e destul de abrupta..Au 3 magistrale.

Ați mers cu roata slim mai mulți km? Eu asa am rezerva!

IMG-20230831-WA0003.jpg

IMG-20230827-WA0000.jpg

20230824_085434.jpg

20230823_101647.jpg

20230822_112736.jpg

20230822_105307.jpg

20230822_105157.jpg

20230822_092623.jpg

20230822_092409.jpg

20230822_084702.jpg

20230822_084441.jpg

 

20230830_105830.jpg

20230830_102500.jpg

20230828_133055.jpg

20230828_085211.jpg

20230824_090705.jpg

IMG-20230903-WA0003.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consumul cred ca este bun la viteza aceea medie, buna probabil si berea de la mama ei, frumoasa Praga (multumim pentru poze :thumbsup: ), urat holdsurubul ala :unsure:  ... (despre roata slim nu stiu ce sa zic, sunt "novice", in peste 30 de ani am "luat" unul asemanator acum vreo 10-13 ani, am vazut dimineata in parcare roata stanga spate aproape "pe janta", mers taras-grapis vreo 5 km pana la prima vulcanizare, pus petec si am circulat inca cativa ani cu roata aia, dar cred ca se poate merge si cu o roata slim destui km insa pana la o anumita limita de viteza functie de masina\model).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe roata slim scrie max 80 viteza dar am înțeles ca nu poți merge mulți km cu ea.Sincer am un morcov undeva cu acel petic..Anvelopa similara este 637 lei min.Este și dimensiune atipica..215 55 17.Nu.i bai,o iau eu..sa potolesc piticii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...