Sari la conținut

Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)


Postări Recomandate

Bucuresti Cap Aurora 264 km..v.m.94km/h..consum bun 9,2/100km...2 persoane,portbagaj plin plus bancheta spate.Autostrada A2 destul de aglomerata..Sf.Maria..Ziua Marinei..Coada la Fetesti ora.6.30 AM de 1km la poarta de incasare cash.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 480
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ne-am vazut in sfarsit.E sexi,mare,dar are un defect! E insetata Glumesc...La o medie de 12 km/h ce poti cere? 5℅.Imi place confortul scaunelor,faptul ca esti mai sus.Avand muzica pornita nici nu re

Vesti bune!Am primit confirmarea platii integrale a masinii.Va intra la montaj accesorii..inclusiv alarma(Maat).Pe joi o voi ridica!!   Alarma nu o sa fie pe cheie dar nu-i o tragedie!

Azi mi-am facut un cadou!

Posted Images

Continuare..Cap Aurora..Galati..Barlad Vaslui..Vaslui-Husi..Husi..Barlad..Focsani Buzau Bucuresti..in total 1050 km..consum 8,2L/100km..v.m..65 km/h.Ca si greutate..cand 2 persoane cu bagaj..cand 5 persoane(aprox.400 kg cu bagaje)..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A ajuns avizul de la posta..Maine ridic pachetelul..

Inca un traseu de 710 km..v.m.73 km/h...consum..8..Traseu Bucuresti-Buzau-Barlad-Husi...persoane 2.. portbagaj plin..Husi Vaslui..persoane 5 aprox.350 kg..Vaslui Bucuresti 4 persoane..250 kg..portbagaj plin.

Am vazut si consum de 20 % M.am linistit rapid! :))))

Am trecut de 6000 km!

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Bucuresti Râmnicu Valcea Horezu Novaci Ranca Sugag Sebes Sibiu Fagaras Codlea Paraul Rece A3 Bucuresti.Total 800 km..v.m 60 km/h ..consum 7,9 km/h

Intre Predeal si Busteni s-a mers bara la bara.Media de viteza iesea mai buna dar astea au fost conditiile.

2 adulti si un copil! Aer conditionat ON aprox.150 km.

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In continuare masina e calcata de intrusi :lol:

a10fb75e62b1a27216cdef7bcc601ec4.jpg

9ae5b13a9cdb6c8f6d3fef92ed7054ea.jpg

43834e05beb3958854ddb8caff675fd7.jpg

Nu poti sa o pastrezi in bune conditii.Deja de undeva de pe bloc a cazut ceva ce a lasat 3 infundaturi..2 pe poarta de la rezervor,una deasupra portii!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)
  • Mak locked și unlocked this topic
  • Mak locked this topic
  • Mak unlocked this topic
  • Mak featured și unfeatured this topic
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...