Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 296
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

(-+) Senzorii parcare spate raman de culoare neagra, dar par mai mici iar cei din centru nu se vor vedea. (+) Butonul portbagajului nu mai este vizibil. (+) Inelul de remorcare din spate est

pana acum am vazut doar " desene animate" :))

Funcția CAR (condamnation en roulant) e activabilă la Duster I ph2, pragul se poate modifica, implicit e 7km/h Revenind la Duster II, dau mai degrabă Duster I ph3: -senzor de ploaie și lumin

Posted Images

Dupa cum spunea @blacka, e o evolutie. Ma asteptam totusi si la un pic de revolutie... imi pare mai mult un facelift decat un model nou. Are cam prea mult din actualul Duster ca sa-l pot considera o masina noua, cel putin din punctul meu de vedere. Pare ca luneta si al treilea geam lateral sunt la fel, ca si cum ar fi vrut sa pastreze matritele :) Pe de o parte e de inteles: de ce sa schimbe mai radical cand actualul design s-a vandut foarte bine. Plus ca economisesc daca mai reutilizeaza din reperele actuale.

Din lateral e fix aceeasi masina, un pic mai lunga parca, si cu niste umflaturi suplimentare la stopuri. Din fata e OK, are bot de Dacie noua, in ton cu Sandero si Logan. La spate nu prea imi plac stopurile, aduc cu cele de Jeep Renegade. Stiu ca sunt parte din imaginea de marca si trebuie sa semene cu cele de Sandero si Logan, dar parca alea arata mai bine cu cele 4 patrate inauntru, au efect oarecum 3D.

La fel ca @blacka, vreau sa vad ce au facut la interior, ca acolo astept modificari majore. La plansa de bord sper ca au lucrat, in special la pozitia MediaNav-ului, care merita un loc in partea de sus, sa nu mai iei privirea de la drum cand te uiti la el. Si scaunele ar putea beneficia de un pic de suport lateral suplimentar. In plus, ar putea pune o cotiera mai serioasa, integrata in consola, fara sa mai fie tunelul ala gol intre scaune si cotiera sa para o chestie adaugata ulterior la nimereala.

La motoare sper sa bage 1.6 dCi de 130 CP, ca deja 1.5 dCi isi arata varsta, dupa cum spune si @yoyoandrei2000. Ar fi singura varianta ca sa nu trec la benzina peste vreo 2-3 ani, cand am de gand sa fac upgrade de la Turmalinul curent la noul Duster. Daca il mai maresc ca gabarit, chiar si cei 125 CP de pe 1.2 TCe s-ar putea sa fie la limita de jos, ca aerodinamica nu pare imbunatatita.

Editat de bbm
corecturi de litere mancate
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de aerodinamica, parbrizul pare mai inclinat.

Designul e fain. Va rupe vanzarile. In 2019, cand expira garantia, voi face un buyback tot pentru Duster, tot 1.2 TCe, asta daca intre timp nu apare alt benzinar turbo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Ornamentele de culoare neagră dispuse în partea din spate a aripilor laterale frontale" sunt bizare şi, aparent, includ lampile de semnalizare. Asta înseamnă că oglinzile laterale nu se vor alinia trendului actual.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...