Sari la conținut

Cheie Briceag Pentru Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 166
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Îmi doream o cheie briceag la Duster. Am căutat un pic pe net, fără a găsi o soluție ce părea a fi funcțională. Cam renunțasem la idee, până când m-am întâlnit cu @Mekkes cu ocazia scurtei sale vizite

Sambata seara am reusit sa ajung si sa iau kiturile. Undeva la 2 oct revin in tara si incep distributia.

Un mic upgrade la cheie E montata de test, nu am gasit o emblema mai mare dar merge si asta

Posted Images

 

1. BlaueCorsa - IND

2. ToranagaSama - 2 bucati

3. danielcojocar - 2 bucati -IND

4. fnicolau - IND

5. gserban - IND

6. cosminium - Banca

7. mustermann

8. dr_dumi - 1 bucati - IND

9. Alias

10. masiu - IND

11. huskyuk

12. balcanic

13. vally007 - 5 bucati - Banca

14. JDm2006

15. florinEU-2 bucati -Banca

16. Aghidusu - IND

17. Chrysstyann -Banca

18. CDN -1buc -Banca

 

Mulțumesc

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat si eu cheia despre care s-a mentionat in toata aceasta perioada, insa sunt dezamagit de calitatea ei. Dupa cum vad , este identica cu cea pe care o vinde @mekkes, insa o am de pe ebay cu 8 euro. In plus trebuie sa merg cu ea la mecanica fina sa o polizeze. Am mai schimbat acum cativa ani o carcasa de cheie la Logan si chiar daca era tot chinezeasca, era de calitate. Nu am fost nevoit sa o dau la polizat. Pur si simplu am schimbat lamela dintata de la cea veche, la cea noua. Cum spuneam eu unul nu as recomanda-o. Probabil ca cea de la @donquijote este alta calitate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur ca sunt aceleasi, de asta nici nu am in intentie sa va conving sa nu cumparati. Fiecare face alegerea potrivita pentru el. Calitatea plasticului la cheia mea lasa de dorit. Este un plastic care aduce cu ebonita. Lamelele din interior care fac contactul cu bateria trebuie puse in cheie, ele au o gaurica care intra intr-un mic tep din plastic care mai apoi trebui topit acel plastic sa nu permita miscarea lamelelor. Vreau sa spun ca plasticul nu se topeste fiind un plastic dur insa casant cred. Asta nu ar fi fost o problema. se poate lipi cu silicon. Finisajul cheii nu este chiar in cea mai buna regula. Toate astea adunate laolalta, m-a facut sa renunt la schimbatul cheii. Voi ramane la cea origiala. Repet , eu am luat cheia de pe interet si chiar daca arata identic cu cea prezentata, este calitate slaba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La cheia mea plasticul nu pare casant. Si nici doar ca nu pare, nici nu prea este, a cazut de cateva pe jos ori si nici nu se vede. Nu pot sa zic ca are o calitate premium (nu se apropie de o cheie de VW-BMW-Audi-etc) dar nici nu e din ebonita.

 

Sistemul lamele - gaurica se regaseste si in cheia originala de Dacia - Renault, nu e nimic aparte aici. La mine sta fara a fi nevoie sa fie lipita suplimentar cu silicon/hot glue. Cativa din cei ce au comandat cheia au vazut-o la IND IX, inainte de a da banii, asa ca ma gandesc ca le-a fost ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am luat si eu o asemenea cheie de aici. Plasticul este moale, nu casant. A trebuit doar la lamele sa modific putin forma (acolo unde face contact) si la butoane sa mai iau putin din inaltimea piciorului care apasa pe contacte. In rest e totul OK deocamdata.

post-1502-0-61673100-1442692862_thumb.jpg

post-1502-0-98094600-1442692873_thumb.jpg

post-1502-0-39621600-1442692885_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...