Sari la conținut

Cheie Briceag Pentru Duster


Postări Recomandate

Salutare,

 

Eu confirm functionarea corecta pana acum, poate e un pic mai sensibil butonul de dezarmare din cate am observat.

Cand am facut montajul am modificat urmatoarele:

- lamelele de contact pentru partea electronica au fost ridicate un pic pentru a ma asigura ca face contactul;

- am taiat un pic din varful butonului pentru dezarmare;

 

Oricum, personal cred ca cel mai bine caut 2 arcuri, lipesc cei 2 buretei pentru fiecare buton sa creeze un "cilindru" si prin el sa adaug un arc care sa intre si pe varful in cruce dar si pe butonul de pe placa electronica. Cred ca doar in acest fel creezi o "revenire" a bunotului sa nu se apese din greseala si nici sa se decaleze componentele astfel incat sa nu se mai apese.

 

Nu stiu daca m-am facut bine inteles dar .. pana la urma totul e ok la mine. Doar dezarmarea se face cate o data foarte usor si nu inteleg de ce.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 166
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Îmi doream o cheie briceag la Duster. Am căutat un pic pe net, fără a găsi o soluție ce părea a fi funcțională. Cam renunțasem la idee, până când m-am întâlnit cu @Mekkes cu ocazia scurtei sale vizite

Sambata seara am reusit sa ajung si sa iau kiturile. Undeva la 2 oct revin in tara si incep distributia.

Un mic upgrade la cheie E montata de test, nu am gasit o emblema mai mare dar merge si asta

Posted Images

Ridicarea foarte mult a acelor lamele, pune presiune pe placa electronica si nu se poate "aseza" la locul ei. Astfel apar problemele cu butoanele. Cursa lor corecta este de 1-2mm. Incercati sa apasati pe corpul cheii, chiar langa butoane si apoi apasati si butoanele. Daca acestea nu au cursa corecta, inseamna ca montajul nu este corect. La ultima cheie montata, prietenul meu a intampinat exact aceasta problema deoarece l-a rugat pe tipul de la chei sa ridice mai mult acele lamele sa fie sigur ca fac contact. Concluzia este ca la un montaj corect nu trebuie taiat din nimic, doar asa cum spuneam intr-un post anterior, lamela "+" trebuie un pic ajustata pentru mai multa siguranta.

 

P.S. atunci cand montajul a fost facut asa defectuos, erau prezente toate simptomele prezentate de voi: apasarea greoaie a butoanelor, nu se arma, dar se dezarma relativ usor, aveai impresia ca butoanele nu au loc in carcasa etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am chinuit aseara cu un amic sa montam cheia insa nu am reusit. Problema intervine atunci cand pun bureteii aia pe butoane. Daca ii pun, butoanele devin fixe (nici o sansa sa mai apesi ceva, dispare in totalitate sentimentul de apasare, totul este fix). Daca nu ii pun, oriunde se exercita presiune asupra cheii, se comporta ca si cum as descuia masina. Daca stiti vreun meserias capabil sa ma ajute si pe mine cu montajul in Bucuresti, v-as ramane recunoscator :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mugur am scormonit internetul sa caut o emblema care sa se potriveasca acolo si singura solutie gasita pana acum a fost sa cumpar capacele pentru ventil cu Dacia si sa dezlipesc de acolo sigla. Mai am trei de rezerva dar avand in vedere ca ele sunt dintr-un fel de silicon/plastic si sunt proiectate sa stea afara in conditii destul de vitrege, ma astept sa reziste mult si bine pe cheie, dar sa vedem ...... Daca vreti mai multe detalii var rog sa-mi spuneti

Editat de Larry82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Larry82 - Intr-adevar, utila informatia ta cu capacelele, cu ocazia asta schimb si capacelele din plastic.

 

@Vally007 - consider ca ridicarea lamelelor nu duce la situatia de blocare a butoanelor atata timp cat varfurile contactelor raman curbate. Eu am facut mai multe teste cu placa electronica si se lasa destul de usor cand varfurile contactelor erau putin indreptate.

 

@dr_dumi - poate pui niste poze in timpul unei montari sa vedem ce nu e bine. Incearca sa pozezi placa aia electronica cand sta libera pe contactele de la baterie.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@chrysstyann ai mare grija cu capacelele metalice pentru ca am auzit pe multi ca acestea au prostul obicei de a oxida si de a ramane blocate pe valve. Daca ai de gand sa montezi asa ceva pune preventiv niste vaselina pe filetul de la valve.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...