Sari la conținut

Casco La Duster


Postări Recomandate

Ultima strigare, Dacia Casco Gold prin Allianz fara fransiza, plata integrala la emiterea politei, 12 luni, 382 euro la pachet cu RCA tot la Allianz (641 ron). Avantaj suplimentar = CASCO valabil in toata UE.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 82
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Vai, dar ce batran esti, poate pe vremea ta era corect.

Un motiv pentru care unii useri de aici renunta la a mai intra pe forum este si aceste genuri de replici neadecvate

Masina era în parcare. Și după cum am zis, a fost reînnoire, s-a bazat probabil pe faptul că ar fi reparat orice avarii la momentul producerii lor, fiind în permanență acoperit de CASCO, si tot timpul

Posted Images

Asta cu avantajul suplimentar e cea mai tare chestie care am auzit-o,casco valabil in toata UE!!!Pai ce puii mei asigurare mai e aia de 600 coco care sa nu fie e valabila in toata UE?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bune ofertele astea casco prin Dacia si in acelasi timp japca maxima la cele luate separat-vorbesc in numele meu ca pe aici am vazut si cativa norocosi care au obtinut preturi bune si fara sa ia prin dealerul Dacia.

Mi se pare trist si amuzant in acelasi timp cum Allianz ia 378 euro/an si asigura o masina la 18.000/18.500,etc si tot ei iau 389 euro/an si asigura o alta masina la 8-9000 adica a mea :)

Legat de treaba asta de la Allianz cu acoperiere in UE daca ai si RCA la ei mie chiar acum cand am reinnoit mi-a zis persoana prin care imi fac cascoul ca nu mai este aplicabil si ca oricum acum politele au by default acoperire UE.

Recunosc, nu am citit termenii si conditiile, am mers pe incredere in cuvant ca fac la ea de multi ani asigurarile insa indiferent cum este anul asta confirm ca pana acum cel putin asa era, daca aveai si rca si casco la ei casco te acoperea si in UE fara alte costuri pe cand daca aveai doar casco acesta avea acoperiere doar in RO-pentru in afara trebuia sa soliciti si platesti in plus. 

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...