Sari la conținut

Brun-Ulică Al Meu, Cu Motorașul Mic Și Sprinten


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 107
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Deși sunt membru al acestei comunități de aproape un an și mândru posesor al unui Duster Laureate 1.2 TCe 4x2 de mai bine de 9 luni, încă nu am reușit să îmi prezint tovarășul cum se cuvine până azi,

Așteptăm la rând la vulcanizare   Trimis de pe al meu Huawei P8 Lite folosind Tapatalk.    

Ieri dupa masa mi-am recuperat masina din service. Cu motor nou. Toarce frumos, foarte frumos.   Cadou de reintalnire, a primit leduri la stopurile frana si stopul central de pe haion  

Posted Images

Astăzi am poposit în service cu el. Deranjat de o vibrație la 1500 rpm și de un zgomot de frecare sacadată, mai pregnant dimineață pe motor rece, ce se auzea foarte clar între 1700 și 2200 rpm, în treptele 2 și 3 (odată cu viteza zgomotul de rulare acoperea zgomotul problemă), am zis să merg cu el să îi fac o verificare (având în plan și o ieșire din țară la sfârșitul lui iunie). Surpriza mare a fost când au verificat nivelul uleiului (știu, ar fi trebuit să o mai fac și eu din când în când, dar fiind motor nou și neaprinzându-se nici un martor niciodată de când l-am luat, nu am făcut-o).

 

La verificare nivel ulei pe jojă, surpriză, joja uscată. Urcat Brunulică sus pe stand, golit uleiul, sub 1 litru. Cei de la reprezentanță au sunat imediat la uzină, mașina rămâne la ei până cel puțin după-masă ; încearcă să o desfacă, să vadă dacă se vede ceva și să o pună la loc până la închiderea programului, să o pot lua peste week-end. Luni după-masă (în situația în care o ridic azi temporar) urmează să o duc înapoi la ei, pentru că marți va veni o comisie de la Pitești să o vadă.

 

Așa că, @bmcpst și @stefanudrea, că voi aveți aceeași motorizare ca și mine și cam același nr de km (13.000) cred, puteți să aruncați o privire la joja voastră de ulei? Se pare că se cunoaște că acest motor consumă ceva mai mult ulei decât variantele cu aspirație normală, doar că al meu este clar foarte gurmand (la apetitul demonstrat de el până acum, sigur nu rezista cu cât ulei mai avea încă aproape 7.000 km).

 

Vă țin la curent cu ce se constată și cu modalitatea de remediere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Astăzi am poposit în service cu el. Deranjat de o vibrație la 1500 rpm și de un zgomot de frecare sacadată, mai pregnant dimineață pe motor rece, ce se auzea foarte clar între 1700 și 2200 rpm, în treptele 2 și 3 (odată cu viteza zgomotul de rulare acoperea zgomotul problemă), am zis să merg cu el să îi fac o verificare (având în plan și o ieșire din țară la sfârșitul lui iunie). Surpriza mare a fost când au verificat nivelul uleiului (știu, ar fi trebuit să o mai fac și eu din când în când, dar fiind motor nou și neaprinzându-se nici un martor niciodată de când l-am luat, nu am făcut-o).

 

La verificare nivel ulei pe jojă, surpriză, joja uscată. Urcat Brunulică sus pe stand, golit uleiul, sub 1 litru. Cei de la reprezentanță au sunat imediat la uzină, mașina rămâne la ei până cel puțin după-masă ; încearcă să o desfacă, să vadă dacă se vede ceva și să o pună la loc până la închiderea programului, să o pot lua peste week-end. Luni după-masă (în situația în care o ridic azi temporar) urmează să o duc înapoi la ei, pentru că marți va veni o comisie de la Pitești să o vadă.

 

Așa că, @bmcpst și @stefanudrea, că voi aveți aceeași motorizare ca și mine și cam același nr de km (13.000) cred, puteți să aruncați o privire la joja voastră de ulei? Se pare că se cunoaște că acest motor consumă ceva mai mult ulei decât variantele cu aspirație normală, doar că al meu este clar foarte gurmand (la apetitul demonstrat de el până acum, sigur nu rezista cu cât ulei mai avea încă aproape 7.000 km).

 

Vă țin la curent cu ce se constată și cu modalitatea de remediere.

Hmmm, m-ai pus pe ganduri. Cum ajung la masina, maine, verific! Poposeste in garajul aeroportului din Beograd pana atunci. Mersi de alarmare! La mine antigelul era sub minim inca de la cumparare! Avem cam 14800 km.

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu din obisnuinta verific lunar uleiul si celalte consumabile. La mine sunt inca in limitele care le aveam chiar la cumpararea masinii, chiar daca am peste 7000 km. Filtrul de aer este OK iar bujiile cum spuneam si in alt topic, le-am corectat distanta la platina ca era prea mare. am observat asta in consum deja. Ceea ce m-a cam nedumerit, a fost faptul ca sub capota totul era stropit cu pete albe ca si cum ar fi aruncat cineva cu apa sarata. In decembrie am facut un drum Romania - Germania si probabil ca de la sarea care o arunca pe asfalt drumarii. Dar petele sunt peste tot, inclusiv deasupra motorului. In rest nimic deosebit

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu din obisnuinta verific lunar uleiul si celalte consumabile. La mine sunt inca in limitele care le aveam chiar la cumpararea masinii, chiar daca am peste 7000 km. Filtrul de aer este OK iar bujiile cum spuneam si in alt topic, le-am corectat distanta la platina ca era prea mare. am observat asta in consum deja. Ceea ce m-a cam nedumerit, a fost faptul ca sub capota totul era stropit cu pete albe ca si cum ar fi aruncat cineva cu apa sarata. In decembrie am facut un drum Romania - Germania si probabil ca de la sarea care o arunca pe asfalt drumarii. Dar petele sunt peste tot, inclusiv deasupra motorului. In rest nimic deosebit

 

 

Sa vezi dupa o "baie de namol" cum arata pe acolo :) don't worry :) eu mai curat din cand in cand cu o carpa umeda ce e la vedere, n-am avut indrazneala sa bag jet de apa pe acolo sa curat... si nici nu cred ca o voi face vreodata, chiar daca presiunea e mica/reglabila

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...