Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

Nu Adrian. Nu locuiesc in oras. In Fagaras la ora 8 erau, din cate au postat prietenii mei de acolo, cam -28 grade. Depinde..ca masele astea de aer rece nu sunt uniforme nici in localitatea unde locuiesc eu. Eu nu locuiesc in Fagaras. Ci la 17 km de oras..spre Brasov si putin mai spre munte. Localitatea se numeste Vad (comuna Sercaia) judetul Brasov. Stau chiar in extremitatea sudica a comunei spre munte :) Si -32 grade erau devreme aici (la ora 6 si putin cand am avut de facut naveta de dimineata) ..nu la ora 8.. La ora 8 aici erau cam -29. Deci zici ca si masina ta face la fel..atunci asa o fi OK.. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

  • 2 months later...

No, numa' buna ziua! ;) La noi a venit primavara. Am zarit azi dimineata primele 5 berze pe un camp langa casa. Da' nu cu asta vroiam sa deranjez prea cinstitii boieri. Ci cu altceva. :) Azi am avut ideea de a face o verificare a consumului de carburant in conditiile in care tractorasul se apropie de 50.000 km rulaj. Am resetat valorile acumulate am pornit (motorul era rece) si am parcurs cca 110 km incercand sa merg cat mai uniform si mai lin (fara accelerari bruste si franari de neevitat). Adica am mers asa cum nu merg de obicei caci e un stil care nu ma caracterizeaza. Eu de obicei circul cu motorul turat peste 2000 si undeva intre 90 si 110 km/h (sau mai mult pe autostrada). De data asta am rulat cu atentie, preponderent intre 80 si 90 km/h si la apropierea de localitati lasam pe liber de la distanta asa incat sa rulez in localitate cu viteza legala dar fara sa franez ca sa o obtin. La iesirea din localitati am accelerat lin. Nu am ajuns la viteza a 6-a deloc. Am cautat sa fiu doar pe la 2000 de ture (indiferent de viteza in care ma aflu) si sa nu conduc subturat. M-au depasit diversi cu diverse vehicule (mai putin cei cu carute, biciclete si tractoare) si chiar ma amuzam vazand unele priviri satisfacute (aruncate in oglinda retrovizoare dupa ce, fericiti, ma depaseau) ale unora ce probabil sufera de frustrari cronice la volanul unor masini care de obicei mai mult incurca fluenta circulatiei. :D Eu nu am probleme cu ideea de a fi depasit sau de a fi doar eu primul. Daca trebuie sa depasesc ca sa raman in ritmul meu..depasesc..daca altul ma depaseste ca are el motivele sale..duca-se din partea mea. Dar nu prea se intampla sa ma depaseasca cei care ruleaza in mod curent cu 70-90 la ora. Acum..era ca in filmele alea ciudate :D Ce mai..a fost o mica nebunie dar am zis ca daca am pornit pe ideea asta..hai sa termin asa si sa vedem ce iese. :D Sa vad eu, macar o data (si dupa ce deja m-am obisnuit bine cu regimul de condus al acestui autovehicul si cu felul cum raspunde), daca e posibil sa scoti valorile declarate de producator. Carosabil Ok, in Tara Fagarasului, fara declivitati deosebite. Cine a fost pe segmentul Persani-Porumbacu (DN1) stie cum e acest drum. Am avut parte de un drum chiar liber (la prima geana a zorilor) chiar si in localitati. Fagarasul l-am ocolit pe o ruta de "centura". La sosire, in fata casei, am avut afisat un consum mediu de numai 4,5 l/100 km. Am parcurs acest drum singur (am 122 kg :D dar nu-s pitic ;) ) in masina fara incarcatura. Nu cred ca CB-ul e defect caci eu, facand o naveta zilnica, obisnuiesc sa cam tin evidenta consumurilor obisnuite si ele, la aceleasi drumuri pe care le fac curent sunt cam tot alea. Evident ca valorile difera putin caci, datorita conditiilor de trafic, nu merg exact la fel pe acceasi ruta. Ar trebui, totusi, sa imi fac griji legate de acuratetea valorilor afisate? :D

post-3857-0-36449100-1490169600_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, la Duster 4x2 se poate obtine consum asa scazut. La varianta 4x4... mai greu, rapoartele cutiei sunt altele, de unde si consumul mai mare.

Chiar invidiez pe cei cu 4x2 Diesel pt pinionul de a 6-a.... Ce bine mi-ar fi prins si mie pe autostrada....

 

Eu zic sa nu iti faci probleme, bucura-te de primavara si de peisaj. Cand mergi mai incet chiar poti sa faci asta, cei care o gonesc nu isi dau seama cum trece viata pe langa ei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

i96nds, privitor la ratarea peisajelor, stiu ce spui si ai dreptate. Multi se prea grabesc sa ajunga repede undeva si daca ii intrebi ce au vazut pe unde au trecut..nu prea stiu sa zica. Eu, acolo unde am ce vedea, nu ma grabesc (mai ales in zone unde nu ajung des). Dar, pe autostrada...sub 130 cobor (mai ales pe sectoarele anoste gen Bucuresti-Fetesti) doar daca situatia o impune. In rest..viteza setata pe cruise control si blana, tata.. Si, da, un prieten posesor de Duster ph2 4x4, ce avea masina la service, m-a rugat sa-l duc sa isi ridice masina si pe drum, la un moment dat m-a rugat sa il las putin la volan sa vada cum e cu modelul 4x2. Am remarcat ca la inceput schimba viteza altfel decat mine si imi spunea ca e putin derutat caci la 4x4 motorul are altfel de turatii la diferite viteze (si trepte de viteze). Si, exact cum zici, odata ajuns in treapta a 6-a, a spus ca e incantat de felul cum merge varianta 4x2 la drum lung. Mai ales se tot uita la consumul afisat in treapta a 6-a ruland cu cca 100-110 la ora spre Brasov si mi-a zis ca, din cate vede el, varianta 4x4 are un consum clar mai mare. Eu nu stiu cum e la Dusterul 4x4. Poate o sa il rog o data pe prietenul asta sa ma lase si pe mine sa vad cum e. :)

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...