Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca ai tot jante de tabla, fie ele si stilizate, atunci poti refolosi prezoanele din dotare.

 

Pt cele de aliaj trebuie alte prezoane (au un con mobil care strânge efectiv janta).

 

Si da, rezerva e de tabla, arata cam ca aia din linkul postat de tine.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 163
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Astazi le am montat Parca da alt look prafosului   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

Au 11.2 kg   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

Posted Images

Aha, adica astea din poza (cum am si eu acum pe Ph1 Laureate, fara nici un pack look) sunt de fapt de tabla, nu de otel, adica mai exact "jante tabla profilate", si topicul a deviat de la "caut niste jante de otel pt dusterel" , in "uite si ce jante de tabla am gasit" :)

post-2330-0-36591100-1449442490_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toate sunt fabricate din tabla de otel, doar ca cele "stilizate" au o tabla mai groasa si e profilata diferit. Sunt destul de grele. La un atelier de indreptat mi s-a spus ca cele stilizate sunt mai tari si se indoaie/indreapta mai greu. Sunt curios care e sarcina lor maxima daca stie careva?

 

Un mare dezavantaj al jentilor de otel "stilizate" e santul care se formeaza intre "spite" si ambutisarea circulara de ridigizare a cilildrului rotii. Acolo se pot aduna si depune diverse chestii care dezechilibreaza grav roata. Am patit cu noroi. Fantele sunt mai mici decat "spitele" si e greu de curatat fara sa dai jos roata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu "tabla de otel" este corecta. Bine, eu prin tabla inteleg "foaie metalică subțire, folosită la acoperitul caselor și la confecționarea diferitelor obiecte; tinichea.", ceva mai subtire, facut dintr-un material simplu, fier, nu dintr-un aliaj sau altceva mai calitativ.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tabla este un produs obtinut de obicei prin laminarea unui material. In cazul de fata otelul. Exista mai multe tipuri de otel, cu conținut diferit de carbon si trecute prin diverse etape de calire. Tot asa exista mai multe tipuri de table :)

 

De tinichea nu o sa gasesti jante :) de aici încolo tine de intentia de exploatare si de buget.

 

Tot ce a zis @Vava mai sus e foarte corect si deci acuma ai toate informațiile ca sa iei o decizie.

 

Baga dupaia si tu o poza si un pret sa vada si restul ce ai lucrat ;)

 

Spor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am cantarit una din jantele cu care a venit masina si e cam foarte grea:

janta "stilizata" Duster : 12.75 kg

 

Cam aceiasi greutate are si Dotz Dakar. Doar ca la asta santul care aduna noroi despre care vorbeam a fost eliminat prin design.

Cele de la Alcar de otel stilizate par sa aiba problema de desing cu santul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...