Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

am mers azi 150 de km numai pe drum cu gheata sunt cam proaste sincer . Am fost la un pas sa fac accident la o curba la 60 de grade spre stanga aveam numai 50 la ora masina a derapat spre drepta, am incercat sa redresez fara nici o sansa cand aproape sa loveasca un parapet pe partea drepta am virat volan stang iar si intr un final a sarit iar pe drum acum nu stiu esp a facut asta sau am avut noroc ca era un pic de pietris intre marginea drumului si parapet. Nu este 4x4 dar am mai condus si alte masini in asfel de conditi dar cu cauciucuri de iarna si nu am avut aceste probleme pe zapada poate sunt mai bune dar all season sunt intre nici de vara nici de iarna eu unul le dau jos si o sa mi pun de iarna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Ca si utilizator de continental standard pot sa ma bag si eu nitel in discutie. Atat anu trecut la Zetea (IND5) am avut parte de cativa km de noroi, cu apa cu iarba cu de toate. Anvelopele au facut fa

Posted Images

Nu cred ca au fost de vina cauciucurile.

Pentru un drum cu gheata, chiar si 30 km / h e cam mult pentru a lua o curba ! Doar daca ai cauciucuri cu tinte (parca sunt ilegale?) daca ai vreo sansa sa ai o traiectorie acceptabila.

 

Deci luati-o mai incet, nu bagati caruta de bani in cauciucuri bengoase - mai bine apasati acceleratia mai usor.....

Intr-adevar, unele cauciucuri mai smechere ti-ar fi permis sa mergi in conditii de siguranta cu 35 km/h, fata de 30km/h cat ai fi putut merge cu aceste cauciucuri. Crezi ca cei 5 km/h au fost exact diferenta critica la tine ?

Editat de i96nds
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am mers prima oara cu ele pe zapada. Am lasat-o pe auto. Nu mi s-a parut sa piarda tractiunea dar la frana e destul de "interesant". Pe jos fiind aproape bec ( ghiata +zapada fina) probabil cu orice cauciuc intra abs ul. Totusi la niste curbe 90 grade, luate cam la 40 km/h am simtit-o ca fuge de spate.

 

Mai vedem in continuare, cand creste zapada.

 

Pe Auto mi se pare ca exista o mica intarziere intre momentul in care este necesara tractiunea spate si momentul in care este activata efectiv.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu nu imi dau seama cand e activa sau nu, dar probabil isi facea ea treaba. Este evident ca in situatia in care drumul este acoperit cu gheata si zapada, numai un cauciuc cu tinte te poate tine lipit de drum.

 

Mi se pare ca la tractiune (plecare de pe loc/accelerare) lucrurile stau fr bine. La frana in schimb...intra ABS instant.

 

Esp mi-a intrat fr putin cand efectiv am bruscat-o ca sa vad ce face.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Experienta in zapada in Bucuresti pe unele strazi unde autoritatile au fost luate prin surprindere :)

ESP-ul intra cam de fiecare data la o plecare sa zicem mai brusca

ABS-ul intra tot timpul, crrr, crrrr

Cauciucurile sunt cam praf in zonele cu polei sub zapada, oare cat o fi amenda daca imi iau un set de iarna cu tinte? Care sunt sansele sa ma prinda si sa ma amendeze politistul? Adica as face-o pur si simplu din motivul de a-mi spori siguranta la volan si un control mai bun al masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dusteru' se da de fund destul de repede, la modu ca putin noroi pe jos, viraj 45 grade luat cu 40 la ora, dar accelerare la final de viraj, si l-am simtit ca se duce nitel de bazanetz. De altfel este ditamai abtipildu' de avertizare pe tema asta lipit de parasolar. La zapada cu gheata sub este cu mers pe varfuri cu orice masina si orice cauciucuri. Nu stiu ce sa zic...pune-i niste saci de ciment in spate, sa fie mai stabila :D Auto parca este impartit initial la 80% pe fata cu 20% pe spate, raport care se modifica in functie de cat este nevoie, pana la 50 - 50. Banuiesc ca are un delay mic, mai mult din cat lucreaza cupla aia, ca nu ie instantaneu transferul de putere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dr_dumi: crezi ca te vei simti bine cu cauciuc cu tinte pe asfalt?

 

Incercati sa umblati mai "finut" cu pedala de frana si nu va mai intra ABS-ul asa repede. Pe gheata mergi incet si franezi mai din timp; la frana brusca te duci sanie. Eu azi, pe gheata, o simteam cum "dansa" la frana de motor (din a 3-a in a 2-a), facea prea brusc decelerarea probabil. Cu frana apasata usurel din timp se simtea ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...