Sari la conținut

Paravant antimuste pentru Duster


Paravant Antimuste  

46 membri au votat

  1. 1. Ai dori acest produs

    • Da
      22
    • Nu
      18
    • Nu stiu
      6


Postări Recomandate

Mi-am adus aminte de un documentar pe discovery , legat de torpile, ca dezvoltau o tehnologie ca sa fie mai rapide torpilele decat cele clasice, si ca sa faca asta trebuia eliminata frecarea cu apa . Si au gasit o solutie ,inginerii respectivi, punand in capatul torpilei ceva ce semana cu un con. Si la viteze mari, frecarea cu apa se facea doar la nivelul conului din varful torpilei, iar torpila va sta intr-o bula fara sa mai aiba vreo suorafata de-a ei frecata cu apa.

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Consumul de fapt ar trebui sa scada. Devierea fluxului de aer pe deasupra masinii mareste aerodinamica.

Asa ...in poze; cam uritel...parerea mea

De ce am impresia ca acest paravant afecteaza aerodinamica masinii? Implicit crestere consum. Oricum Dusterul nu este prietenul aerodinamicii. Ca efecte e interesant sa vezi potopul de ploaie deviat s

Posted Images

  • 2 months later...

catre ig 2109

-l-ai montat din julie, care este experienta ta, pentru ca m-ar interesa si pe mine daca este un produs de calitae ?

eventual daca poti posta o poza relevanta

- in legatura cu parerea ta de prindere insuficient de rigida, nu ar ajuta o banda dublu adeziva pentru o prindere mai sigura ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@karesz54:

- nu am prea avut insecte pe geam - deși bara din față era plină... chiar o fi de la paravânt?

- nu mi s-a părut că zbârnâie sau face zgomot la viteză - sunt altele la Duster care fac zgomote mai mari...

- ar merge bandă dublu adezivă, dar din aia mai pufoasă ca la geamuri (ideea e să-l ții departe de capotă)... oricum, dacă ar fi să tragă cineva de el, ți-l ia garantat.

 

Îmi pare nespus de rău că nu am pus o poză cu el - am uitat, asta e - chiar arăta foarte bine!

Spun "arăta" pentru că acum vreo 3 săptămâni mi-a sărit în mers - culmea, nu a cedat la prinderi - s-a rupt efectiv plasticul.

Aveam viteză (mare, 160 pe ceas) - și în general merg tare pe autostradă - așa că nu știu ce să zic... parcă am citit undeva că dacă ai plastice să nu depășești 140?

Aș mai lua unul? cum am dat pe el cca 35 euro, PROBABIL DA - dar nu acum, ci la re-vânzare (o mai țin 1 an și o dau).

 

Chiar nu știu ce sfat să-ți dau...

Dacă vrei să fie fățoasă și nu dai mai mult de 200 lei, i-al! Eu am bullbar classic (nu din acela țigănesc) + bare laterale (nu trepte) + plasticurile alea pe uși și pe aripi... aici în Irlanda, nu puțini m-au întrebat de unde le-am luat - la stopuri vedeam alți dusteriști că se uită lung la a mea...

Pe de altă parte, dacă nu te dau banii afară din casă, cu 40-50 de euro poți să pui alte chestii (gen cameră pe marșarier, sau cameră de înregistrare)...

Cum crezi și tu...

 

 

PS: tot ce am găsit pe piață în RO astă vară erau rusești - aduse de la Chișinău... am văzut ceva și pe aliexpress, preț similar ($35.00) dar plăteai transport și eventual vamă, că vin tot din Rusia. Pe unele scria DUSTER cu majuscule aurii - părea abțibild totuși.

Editat de ig2109
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

- multumesc pentru informatii , cred ca si eu comand una , de-si pe internet am gasit si alti furnizori la un pret exagerat { 350 lei, produs in Australia }, dupa parerea mea astea rusesti sant copii a acestora.

- nu ti-a facut vre-o paguba cand a zburat plasticul la viteza aia mare ? , zgarieturi , urme lasate pe parbriz sau stergatoare parbriz.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...