Sari la conținut

Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri pe modelele Dacia?


Postări Recomandate

Se pare ca e cam sensibil sistemul asta , la diferente mici de presiune intre roti se aprinde martorul...

Si eu am vazut sambata roata dr spate parca mai dezumflata, martorul se aprinsese inainte de a iesi din oras.

 Am mai umflat  roata, am plecat si venit cam 150 km si nu s a mai aprins.

Azi dim roata parca iar se lasase un pic.

N am iesit bine in strada si hopa becu galben.

Concluziile le trageti si voi.

Imi fac timp si merg la vulcanizare ,fratilor.

Drumuri bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 177
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Hmm,nu as baga mana in foc ca s cei mai priceputi

În principiu ar trebui să stie să învete un nou set ,dar pentru evitarea bătăilor de cap faci poze la senzorii noi (etichetă) și incearcă să notezi și pozitia lor pe mașina - te ajută o învațare forta

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Posted Images

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am fost ieri la vulcanizare nici nu mi a dat jos roata si mi a aratat musafirul.

O bucata de ac de seringa .

O bucata de snur si rezolvat problema.

Umflat repede roata la 2,5 si plecat.

In 500 m hopa becul!

Abia seara m am oprit la o benzinarie la furtunul de aer si aveam asa:

Pe fata stg 2,5 dr 2,4

Pe spate stg(cu snur) 2,5 dr 2,5

Pt doar 0,1 sa nu i placa??

Daca se mai aprinde o duc la doctor.

O zi buna!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nuu, la 2,1 e lasata rau anvelopa...poate e putin mult 2,5 dar e inca frig... 

Pe portiera mea scrie 2,2 fata-spate dar la vara Bridgestonele stock macar 2,3 le umflu alfel arata lasate parerea mea.

20190312_123336.thumb.jpg.4175effc849b30ad7560eeb4abdc4150.jpg

20190312_123430.jpg

20190312_123205.jpg

20190312_123336.jpg

Am citit capitolul resp. din manual.

De retinut:

Dupa fiecare umblare la presiunea rotilor resetati tpw-ul.

Eu nu am facut o dupa vulcanizare.

Editat de Dorelus
Completare
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea specificata pe eticheta se refera la anvelopa rece. Daca ai bagat 2.5 bari cand anvelopa era calda, de fapt te duce la un 2.3 atunci cand e rece.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 ore, Dorelus a spus:

Am citit capitolul resp. din manual.

De retinut:

Dupa fiecare umblare la presiunea rotilor resetati tpw-ul.

Eu nu am facut o dupa vulcanizare.

Pe scurt ca sa intelegi cum functioneaza "setarea TPW":
1) Masina vine din fabrica cu valoarea de referinta 2,2 bar atat cat scrie cartea, orice abatere de la 2,2 bar (cu toleranta de rigoare presupun) iti aprinde martorul in bord.
2) Avand acul respectiv in mod sigur tu aveai sub 2 bar in roata, s-a declansat martorul din bord.
3) Dupa ce ai bagat snurul si ai bagat 2,5 bar in roata e logic sa ti se aprinda martorul pentru ca si de data asta a detectat o abatere fata de referinta.
4) Odata ce ai resetat TPW vei avea ca refinta presiunea rotilor din prezent, deci stai linistit ca masina nu are nimic, nu e cazul sa o duci la "doctor".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina mea a venit din fabrica cu 3 preaiune in roti topaia tare la denivelari am scazut la 2,5 și e ok mentionez ca mi sa aprins martorul decat o data cand masina a stat 7 zile in garaj  am refacut la 2,5 pe toate rotile si de atunci nimik masina  merge zilnic cel putin 30 km 

Drumuri bune fara probleme sa aveti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...