Sari la conținut

Postări Recomandate

Am cautat pe forum pareri, sfaturi sa montez o alarma pe Duster, nu stiu de ce topicul de montaj alarme este blocat, nu am gasit destule informatii.

Am inceput sa caut in oras electricieni auto dar nu am gasit pe nimeni sa-mi monteze o alarma sau macar sa-mi recomande ceva. Am mers si la reprezentanta, ei puteau sa monteze doua alarme: o alarma simpla, cu sunet sirena si inchis/deschis masina (cost cu manopera 550 lei, cobra) si o alarma in plus cu pornire motor (cost cu manopera 2000 lei, viper), ambele mi s-au parut ca nu prea merita banii, prima era prea scumpa pt. ca nu facea mare lucru, iar a doua cu toate ca avea pornire motor, tot nu prea justifica costul, i-am rugat sa-mi estimeze cat ma costa sa-mi monteze o alta alarma adusa de mine dar mi-au raspuns ca nu stiu sa monteze altceva in afara ce cele doua pe care le au ei si ca daca vreau o alta alarma sa aibe telecomanda numai cu un buton pe inchis/deschis, ca daca are doua butoane unul pt. inchis si unul pt. deschis (cum cam toate au) nu merge inchiderea sau deschiderea masinii. Am ramas cam afis, atunci le-am spus ca de ce cheia masini are doua butoane unul pe inchis si unul pe deschis, atunci ei au zis ca asa este cheia din fabrica, dar ei leaga alarma de firul din butonul de inchidere din consola centrala si nu se foloseste decat un buton pt. inchis/deschis. Cei drept prima alarma prezentata de ei avea un singur buton pt. inchis/deschis, o doua alarma nu mi-a aratat-o ca era numai pe comanda. In fine dupa ce am mai cautat pe net o saptamana, am contactat un servis autorizat din Bucuresti, oras mai aproape de mine, am cautat si in Brasov dar nu am gasit ceva convenabil, am facut programare si la recomandarea lor am montat pe Duster o alarma eaglemaster, cost cu manopera 750 lei. Alarma, in afara ca suna sirena la o lovitura usoara asupra masinii, are pager cu afisare diverse pictograme, are iluminare la display, se vede noaptea, are vibratii si sunete care te avertizeaza cand este lovita masina, (e folositoare atunci cand nu vezi masina sau esti intr-un local si nu auzi sirena), are senzor de temperatura si indica pe pager temperatura din masina, porneste motorul masinii la intervale prestabilite sau in functie de temperatura, sau pornesc motorul oricand vreau din pager, raza de actiune a pagerului este mult mai mare fata de cheia originala a masinii, iar inchiderea/deschiderea masinii merge cu cele doua butoane ale pagerului, unul pe inchis si unul pe deschis. Am observat ulterior ca nu influenteaza inchiderea originala a masinii, masina se poate incuia/descuia si din cheia originala, numai ca daca se descuie din cheia originala si se deschide usa porneste alarma, trebuie descuiata si din alarma daca a fost incuiata initial cu alarma. Cam asta a fost aventura mea cu montajul alarmei pe Duster, am pus alarma ca am gasit-o lovita usor de doua ori in parcare, acum poate am timp sa vad cine o loveste sau poate vede altcineva ca suna alarma, iar pornirea motorului mi se pare un lucru bun mai ales acum ca vine iarna, iar la bani dati pe ea, cred ca face toti banii. Sper ca postarea mea sa fie de folos celor care doresc sa-si monteze alarma pe Duster. Masina mea este Duster, aprilie 2014, 1,5 dci, 110 cp., varianta full.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 113
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am cautat pe forum pareri, sfaturi sa montez o alarma pe Duster, nu stiu de ce topicul de montaj alarme este blocat, nu am gasit destule informatii. Am inceput sa caut in oras electricieni auto dar

Toranaga, eu stiu treaba asta. Eu am scris pentru cei carora le era frica de faptul ca masina poate fi pornita cu orice cheie care se potriveste. Uite ca nu!

E8 nu se mai fabrică din 2012, teoretic mai poți găsi vreo clonă bună tomahawk TW9010 .

eu am avut ceva de genul pe cielo...

 

nu foloseam pornirea de la distanță pentru că lăsam mașina în viteză ( iarna mai avea prostul obicei dacă o lăsam cu frâna de mână trasă să înghețe, așa că sunt obișnuit să o las în viteză - e parcată pe drum drept și deci nu forțez cutia...)

 

iar pagerul mi-a fost de folos doar o singură dată ...; dar mi- a părut bine că l- am avut ..

făcusem ceva cumpărături ( cca 500 ron ) și urcasem la cineva ..

iarnă fiind înghețase ceva pe la yală / butuc la portbagaj ...și s- a deschis singur după câteva minute; dacă doar se descuia mai era ceva... dar se deschidea efectiv portbagajul cca 20 cm)

nici nu am intrat bine în casă că a început să sune pagerul - suna, se aprindea intermitent și arăta că era deschis portbagajul...

 

mi- a plăcut !

 

mai că mi-aș pune tot așa și pe Duster ...

 

stimă!

 

LE :

 

am înțeles că o alarmă ieftină și bună ar fi MAAT 679 ( mi- au recomandat- o vreo 2 persoane, dintre care una montează așa ceva de vreo 10 ani )

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Maat 675.Ieftin,e acolo sa fie o urlatoare :D Macar e ok ca avertizeaza cand las o usa deschisa/intredeschisa.

Ce nu stiu..se poate monta suplimentar un modul de ridicare geamuri electrice?

 

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sa monteze altceva in afara ce cele doua pe care le au ei si ca daca vreau o alta alarma sa aibe telecomanda numai cu un buton pe inchis/deschis, ca daca are doua butoane unul pt. inchis si unul pt. deschis (cum cam toate au) nu merge inchiderea sau deschiderea masinii. ............Am observat ulterior ca nu influenteaza inchiderea originala a masinii, masina se poate incuia/descuia si din cheia originala, numai ca daca se descuie din cheia originala si se deschide usa porneste alarma, trebuie descuiata si din alarma daca a fost incuiata initial cu alarma....

 

De ce crezi că îți vindeau viperul cu 2000(mult peste prețul pieții), tocmai pentru că era pe can, alarma vorbind direct cu mașina nu chinuială cu emulare de semnale

 

Oricum și e8 e montat prost dacă face ceea ce descrii tu, nu că l-ar fi montat altfel ci pentru simplul motiv că nimeni nu stă să bibilească o alarmă

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu recomand Viper cu pornire. Este o alarma foarte stabila care chiar actioneaza la distanta. Cat despre modulul CAN, nu ai prea multe date acolo, nu prea se merita. Nu anuleaza nici imobilizatorul si nici nu stie ca a pornit motorul (asta merge foarte bine cu citirea tensiunii, chiar perfect functioneaza). Preturile la Viper la noi sunt oleaca exagerate dar gasesti pe ebay la preturi decente.

 

Ca o paranteza, Viperul stie sa porneasca dezaburizatorul automat daca temperatura e scazuta afata, desigur daca e conectat butonul de dezaburire. Eu am conectat si treapta 4 a ventilatiei la pornire, am sa comand si incalzirea in scaune si mai vad eu cum fac cu AC-ul sa porneasca, acolo e o mica problema.

 

Tot alarma asta o poti seta sa porneasca automat daca scade temperatura afara sunb anumite minus grade, sau cand tensiunea bateriei scade sub un anumita tensiune. Ceea ce uneori poate ajuta mult...

 

Marele avantaj la ph2 este senzorul de neutru a cutiei de viteze ceea ce face folosirea pornirii motorului mult mai simpla. Adica nu trebuie sa realizezi procedurile specifice cutiei manuale, ajunge doar s-o lasi scoasa din viteza. Eu fix de la acest senzori de pe cutie m-am gandit la pornirea motor

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O alarma relativ ieftina si cinstita este Maat 679. Montajul ar trebui sa se invarta la 100 lei.

Poti sa pui si un senzor de perimetru cu doua praguri si bineinteles un senzor volumetric ca sa fie toata treaba in regula.

Va trebui sa optezi pentru posibilitatea de debransa dupa dorinta cei doi senzori.

Succes in luarea deciziei!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ce nu stiu..se poate monta suplimentar un modul de ridicare geamuri electrice?

Am aflat,da se poate...pentru 4 geamuri electrice cam 450 ron cu tot cu manopera.

 

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...