Sari la conținut

Apa in habitaclu


Postări Recomandate

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 191
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Scurgerea din dreapta era înfundată cu mâl și frunze

1 . Luat o lanternă 2. Ridici capota și prin plasticul de la ștergătoare, prin zona cu găurele (langă ax braț stergător stânga ) te uiți cu lanterna la scurgerea din stânga (aia din dreapta e sub

Fix ca la Logan II (parbriz comun, stâlp A comun): - demontat brațe ștergătoare -demontat plasticul de sub parbriz

Posted Images

La ultimele doua ploi mari din Bucuresti am observat ca a intrat apa (destul de multa) in partea stângă a habitaclului; adica sub presul de la sofer si sub cel al locului din spatele soferului.

La prima ploaie (din 1 Iunie) eram in trafic si stergatoarele abia faceau fata; de cate ori trecea un camion pe linga mine pe banda 2 arunca un "val" pe Duster si dupa 2-3 secunde simteam cum intra apa pe la pedale.

La a doua ploaie (de ieri noapte) masina era in parcare si cand am deschis-o azi presul de la sofer era plin de apa si in spate mocheta mustea de apa.

Mentionez ca usile, tavanul erau uscate.

Aveti idee?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1 . Luat o lanternă

2. Ridici capota și prin plasticul de la ștergătoare, prin zona cu găurele (langă ax braț stergător stânga ) te uiți cu lanterna la scurgerea din stânga (aia din dreapta e sub vasul de lichid de spălat parbrizul) - se poate umple jgheabul cu apă, scurgerile nu fac față și intră apă pe lângă/prin admisia de aer a aerotermei de habitaclu ce are burete între ea și tablă

 

Teoretic se poate reproduce cu o găleată plin de apă (10L) , turnată ușor în zona stergătoarelor.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
La 12.07.2022 la 15:40, t0rquemada a spus:

Fix ca la Logan II (parbriz comun, stâlp A comun):

- demontat brațe ștergătoare

-demontat plasticul de sub parbriz

+ demontat rezervor lichid stergatoare

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
×
×
  • Creează nouă...