Sari la conținut

Suierat ca de rulment la rece - Facelift dCi - intre 1900-2200 rpm


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Tot ce contează este că  m-am făcut inteles?.Multumesc pentru intelegere, pentru  viitoarele greșeli de ortografie. Si ,nu m-am supărat pt atenționare, dar nu am decât 8 clase, deci fiți înțelegă

Dacă nu ţi-e cu supărare, ia un ‘i’ de la ‘fii’ şi pune-l la ‘accesori’. Mulţumesc pentru înţelegere.  

Rezonanţă…

Posted Images

Cum se manifesta zgomotul asta mai exact? Si la mine face un zgomot ca de rulment la viteze de peste 70-80 in sus si se accentueaza la viteza mai mare.. Ma duc luni sa vad ce poate fi.

Sirenajul ala de care ziceti voi cred ca l-am auzit si eu insa e mult mai discret, nu deranjeaza si nu duce deloc a sunet de rulment care se accentueaza pe masura ce creste viteza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu se aude in demaraj sau accelerare rapida, ci doar atunci cand mergi constant cu orice viteza de peste 70 km/h (in treapta a 5a si a 6a, dupa caz), adica atunci cand viteza este mentinuta prin apasarea foarte usoara a acceleratiei. Daca nu mai apesi deloc acceleratia, nu se mai aude, dar evident ca masina incetineste. La fel, sirenajul nu se aude nici cand apesi mai tare pedala de acceleratie, sa iei viteza. Nu stiu cum sa explic mai bine de-atat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai explicat foarte bine, exact asa se manifesta si la mine sunetul ala ca de rulment. Aveam impresia ca problema s-a rezolvat la Duster II insa se pare ca nu.
In plus de asta mi se pare ca la inceput nu facea insa s-a accentuat in ultimele doua luni.

Sirenajul e altceva intr-adevar insa zgomotul e aproape nesesizabil fata de suierat care devine foarte deranjant. 

Sunt programat maine, am sa revin cu concluzii. Eventual daca cineva a rezolvat problema il rog sa ne impartaseasca si noua solutia. Merci!

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

zgomotul ,fluierat de rulment,il am si eu la CV,exact la viteza de 80-90 km si tr.5-6.Am fost in Bucuresti la 3 reprezentante. Nu am rezolvat nimic.Renault spune ca este amortizorul de zgomot final,Dacoserv ca este scutul motor iar Meridian ca este rulmentii din CV.Oameni buni am mers cu masina de test drive de la Renault Serus, la fel facea.Am dus masina la un mecanic de CV DACIA.Mi.a confirmat ca rulmentii din CV de pe cele 2 trenuri fac asa.Cauza poate fii remediata prin inlocuirea rulmentilor si masurarea foarte atenta a lagarelor de pe cele doua carcase ale CV ,S-ar putea si carcasele sa NU fie in parametri.Final concluzii: demontat CV si inlocuit rulmentii cu unii de calitate superioara.Daca inlocuiti CV nu fiti siguri ca nu veti pati la fel.Eu am sa fac acest lucru pe cheltuiala mea pt ca nu am incredere in mecanicii din service cu lasatul masinii la ei o saptamana ,o luna.Momentan fluieratul m-am invatat cu el,trec de zona critica deoarece rulmentii nu se blocheaza exista suficieta ungere la ei.

 Va doresc o zi buna

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri asa cum va spuneam insa nu am rezolvat nimic pentru ca al naibii nici nu se mai auzea atat de pronuntat. Probabil cum s-a mai scris si mai sus, motorul se incalzise deja deoarece am mers pana in partea cealalta a orasului pentru ca dupa ce am plecat de la ei s-a auzit iarasi.

Mi-au ridicat-o pe elevator, s-au uitat prin toate cotloanele, NIMIC. Le-am zis de sugestia voastra cu acel rulment la cutia de viteze, au dat din umeri nestiind despre asa ceva. Mi-au zis ca nu au intampinat nicio problema de genul la Duster. 
Nu imi ramane decat sa mai urmaresc fenomenul si dupa sarbatori sa ma duc la celalalt service al dealer-ului din Arad unde sunt mai multi specialisti, e si mai aproape de mine si nu o sa apuce motorul sa se incalzeasca. 

Pana atunci insa va rog sa distribuiti mai departe daca aflati ceva. E posibil sa nu fie neaparat o problema insa sunetul ala vine de undeva si trebuie sa aiba o explicatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...