Sari la conținut

Intrebare legata de regenerarea DPF-ului


Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 100
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am mai aflat niste informatii mai tehnice despre regenerarea DPF-ului la Duster. (Pentru pasionatii de DPF, daca exista asa ceva ) Regenerarea DPF-ului are 2 faze. 1. Faza pregatitoare In aceasta

Eu ma ghidez după o regulă simplă: motorina este mai ieftină decât injectoarele, turbina, egr, filtrul de particule și orice alt ungher ce s-ar putea îmbâcsi în urma mersului subturat   Trimis de p

Regenerarea automata o poti evita mergand turat cu masina sau scoasa la drum lung si mers la 3500 rpm. astfel eviti sa se apuce masina sa regenereze cand vrea ea

Posted Images

Wow.. Azi am avut parte de regenerare si s-a manifestat destul de agresiv. Aveam fluctuatii de putere foarte mari, "dadea in nas", lucru pe care nu l-a mai facut. Parca mergea in 3, sau turbo dadea rateuri. Am vazut ca relantiul e constant ,aproape de 1000, deci DPF. Dupa 5-6 km de mers constant cu 3500 rot. si-a revenit complet. Ideea e ca a inceput brusc dupa ce s-au aprins 4 pavele la temp motor. In ultima perioada masina a stat 11 zile si apoi a avut parte doar de trafic de Bucuresti, bara la bara. Ma gandesc serios sa elimin DPF, pentru ca imi plac iesirile astea ale masinii, si nici nu cred ca ii fac bine. A scos cineva DPF? In afara de o atentie in plus la ITP, alte minusuri? Multumesc!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Minusuri nu stiu daca sunt in afara de ITP, dar cert este ca va fi o crestere a puterii motorului! Informatie primita de la specialisti in domeniu.

Putere avem, aprox 140hp si 300 nm. Inca putina nu strica. Doar sa nu o mai vad ca se taraie asa innecat cand se incarca DPF.

Adevarul e ca si la Insignia cu 160hp si 400nm tot urat facea cand regenera. Mi se pare o mare tampenie, cea mai proasta inventie din istoria ingineriei auto.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unde sa mergi cu 3500rpm cu un diesel, cand circuli mai mult prin oras? Poate la benzinar, unde motoarele sunt de turatie mai ridicata. Nu mai vorbim de consum la 3500rpm, cred ca depaseste lejer 10 la suta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Regenerarea automata o poti evita mergand turat cu masina sau scoasa la drum lung si mers la 3500 rpm. astfel eviti sa se apuce masina sa regenereze cand vrea ea :P

 

Asta grija nu mai aveam, sa stau sa scot masina la drum lung ca sa scuipe calamina aia din filtru... Mai ales acuma ca si asa ninge frumos!

Apropo, ninge frumos! :) am putea sa profitam maine de vreme sa gasim niste coclauri cu zapada+noroi! :D

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...