Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

e clar ca nu deconectam/conectam toata ziua bateria si inteleg ca servodirectia sa faca parte din procesul de pornire. Peste 4 ani (sau cat o tine bateria) trebuie sa merg la service pentru schimbare ? Daca ma lasa bateria cand sunt in calatorie prin munti ? Merg la cel mai apropiat magazin, cumpar una, dar degeaba ca nu am un service in zona ? 

Daca lucrurile se intampla dupa cum explica @t0rquemada, atunci ar fi trebuit sa fie un pic explicat in manual. In manual scrie doar ceva de genul "inlocuirea bateriei este o operatie complicata, apelati la service / reprezentatul marcii". Cand citesc ca inlocuirea bateriei este complicata parca nu imi vine sa iau in serios aceasta precizare. Daca mi-ar explica legatura cu servodirectia si cu alte sisteme (daca or mai fi) atunci ar fi altceva. Apreciind informatiile partajate, imi voi pune in minte deviza: nu decupla bateria !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Primul post în care am comentat situația e destul de clar

 

Acum 10 ore, t0rquemada a spus:

E normal, dacă nu ai ce face și deconectezi bateria ai eroare pe servodirecție, se rezolvă cu motor pornit și maxim stânga maxim dreapta...

dar au fost cazuri când, după o deconectare a bateriei, apare eroarea, o stergi prin metoda de mai sus și reapare la următoarea pornire, caz în care dacă nu se rezolvă prin reprogramare (există OTS) trebuie schimbată servodirecția care e corp comun cu toată coloana de direcție - spor la șurubărit.

 

De unde reiese că te duci în service pentru schimb baterie ?!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

 

Bună seara! Am întâmpinat aceeași problema.

Duster PHI 1 2012 4x4 1.5 dCi 110Cai

Aveam 6 liniuțe de combustibil, am avut masina parcata cu 2 roti (de pe lateral) mai sus decât celelalte , și când sa plec m-am trezit ca am mai putina motorina cu 3 liniuțe

Am cautat un tutorial pe youtube, și treaba e în felul următor.

Resetare a ceasurilor.

Cheie în contact, se pune contactul, se ia contactul. Cheia rămâne în contact.

Apăsăm pe acel buton din bord, ținem apăsat aproximativ 5 secunde.

În timp ce ținem apăsat, punem contactul și așteptăm. După resetarea ceasurilor nivelul motorinei revine la normal! Mai jos va las atașat un link cu videoclipul.

 

 

Editat de Busu12
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Martor aprins pentru carburant implică un beep la pornirea mașinii.

Dacă nu clipesc 4 pavele din 8, ceea ce înseamnă sondă litrometrică defectă, înseamnă că nu mai ai carburant în rezervor.

Încearcă să alimentezi cu cel puțin 10L de fiecare dată

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...