Sari la conținut


ddalcu

Problema indicator combustibil Duster Facelift

Postări Recomandate

Duminica trecuta am facut plinul si saptamana asta am parcurs aproximativ 150 km, consumand undeva pe la 11 litri de motorina. Aseara cand am parcat masina, indicatorul de combustibil arata inca plin. Azi pe la amiaza cand m-am suit in masina, sa vezi si sa nu crezi: la motorina mai aveam doar 2 liniute! Am inceput sa ma uit pe sub masina, pe la buson, peste tot, fiind ferm convins ca cineva mi-a furat motorina. Oricum, n-am gasit nici un semn in acest sens. Am oprit si repornit motorul de cateva ori, zgaltait masina, nimic... Am facut si un drum de aprox 100 km, indicatorul la motorina a ramas tot la 2 liniute. Eram tot mai convins ca cineva mi-a furat motorina intr-un mod foarte "profi", nelasand urme evidente. Totusi ca sa fiu sigur, m-am dus sa fac plinul. N-au incaput decat vre-o 20 de litri (dupa 3 click-uri), iar nivelul a revenit la plin! Deci clar nu mi-a furat nimeni motorina. Acuma eu nu stiu cum functioneaza tot sistemul care indica nivelul de combustibil, dar modul in care a dat-o in bara mi se pare cel putin ciudat. Ma gandesc ca e un plutitor ceva in rezervor si as fi inteles daca ramanea blocat fie sus dupa ce consumam o parte din motorina, fie jos dupa ce puneam motorina, dar mie seara imi indica plin, iar a doua zi doar 2 liniute... Oare care sa fi fost problema? Cum functioneaza sistemul asta care da nivelul la combustibil? Ma gandesc sa nu se fi dereglat ceva cand m-a izbit desteptul ala in spate, dar ma gandesc ca s-ar fi manifestat de atunci (a trecut cam o luna jumate)...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Plutitorul se termina intr-o rezistenta care regleaza curentul si liniutele in bord.

Putea sa se blocheze in pozitia de jos, combustibilpe gatate. Daca se mai intimpla du-te la service.

In poti incerca des surubundu-l de pe rezervor si incercindu-i jocul demontat sa verifici daca are puncte unde se blocheaza. Doar daca se mai intimpla!

Da, putea sa se fi dereglat de la un soc brusc o pleznire din spate mai ales daca rezervorul nu era plin.

La fel din cauza busiturii sau nu s-ar putea sa fie probleme cu cablajul, conectarea martorului pe rezervor. Si asta poti sa o verifici cu minuta.

:flowers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar cam unde se afla, ca sa stiu unde sa-l caut :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duminica trecuta am facut plinul si saptamana asta am parcurs aproximativ 150 km, consumand undeva pe la 11 litri de motorina. Aseara cand am parcat masina, indicatorul de combustibil arata inca plin. Azi pe la amiaza cand m-am suit in masina, sa vezi si sa nu crezi: la motorina mai aveam doar 2 liniute! Am inceput sa ma uit pe sub masina, pe la buson, peste tot, fiind ferm convins ca cineva mi-a furat motorina. Oricum, n-am gasit nici un semn in acest sens. Am oprit si repornit motorul de cateva ori, zgaltait masina, nimic... Am facut si un drum de aprox 100 km, indicatorul la motorina a ramas tot la 2 liniute. Eram tot mai convins ca cineva mi-a furat motorina intr-un mod foarte "profi", nelasand urme evidente. Totusi ca sa fiu sigur, m-am dus sa fac plinul. N-au incaput decat vre-o 20 de litri (dupa 3 click-uri), iar nivelul a revenit la plin! Deci clar nu mi-a furat nimeni motorina. Acuma eu nu stiu cum functioneaza tot sistemul care indica nivelul de combustibil, dar modul in care a dat-o in bara mi se pare cel putin ciudat. Ma gandesc ca e un plutitor ceva in rezervor si as fi inteles daca ramanea blocat fie sus dupa ce consumam o parte din motorina, fie jos dupa ce puneam motorina, dar mie seara imi indica plin, iar a doua zi doar 2 liniute... Oare care sa fi fost problema? Cum functioneaza sistemul asta care da nivelul la combustibil? Ma gandesc sa nu se fi dereglat ceva cand m-a izbit desteptul ala in spate, dar ma gandesc ca s-ar fi manifestat de atunci (a trecut cam o luna jumate)...

Salutare.

Si unii din noi am avut o astfel de problema discutata in topicul probleme indicator carburant

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pățit același lucru de câteva ori, dar doar când parcasem pe niște pante. Nu l-am luat în serios, bănuiam că e de la pantă. Indicatorul a rămas dereglat cât am mers cu ea. Am parcat-o pe drept și am lasat-o în pace câteva ore, și apoi arăta iarăși normal. Eu am pus pe seama faptului că nivelul indicat e controlat de CB, și cred că are niște aproximări de forma "combustibilul nu poate să crească sau să scadă brusc". Ca atare, până la o repornire pe drept, nu actualizează nivelul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • evomag.ro%20

  • Topicuri

  • Reclame auto

    epiesa.ro

  • Postări

    • Exact..s.ar putea ca pachetul sa nu ajunga la adresa ci la posta vamala.Mai exista varianta ca vanzatorul sa declare o alta suma pe colet.
    • Salutare!   Scuze ca nu am prezentat al meu Duster pana acum. Se numeste: Tanin. Promit ca postez poze cat mai curand posibil. An fabricatie: 2010 Motor: 1.6 cu GPL Kilometraj: cca 130 000 Luata de noua din Romania, de fostul proprietar Dumnealui  mi-a spus ca la acea vreme era varianta full, fara tapiterie piele- nu a dorit piele si nici eu nu ma dau in vant dupa aista optiune. Scut motor avea. Am mai adaugat scuturi la diferential si rezervor. I-am luat sosoni noi: Maxxis AT 771- All Terrain/ All Seasson. L-am dotat cu cotiera si huse scaune, bare porbagaj si cutie portbagaj.   Masina merge bine, sunt multumit de ea. La verificare in service totul e in regula, dpdv mecanic/ tehnic. Am insa o pocnitura, uneori, la plecarea lenta de pe loc, in fata sau in spate, pe sub masina. Ce sa fie oare? Spatele il am mai jos, datorita buteliei GPL. Ce optiuni as avea sa ridic doar spatele, pentru a echilibra masina-  sau sa fie spatele putin mai sus?            
    • Salut. Vorbeam in general domnul meu.
    • Transportul ramane 200 lei pana la maxim patru seturi comandate dupa care creste din nou. Ideal ar fi sa ne strangem patru doritori .... Si trebuie luat in calcul ca este posibil sa se plateasca si taxe vamale
×
×
  • Creează nouă...