Sari la conținut

Pruna

Primul schimb ulei + filtru ulei

Postări Recomandate

Primul schimb ulei + filtru ulei la 7000 km (recomandat de vanzatorul autorizat) facut in Italia in Trento la Hartmann Renault cost total 157 euro in care 2 ore de manopera parca, cat am tinut masina la ei 17 euro/ora

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Reviziile la Duster (1.6 benzina si dCi -uri) se fac acum din 20.000 in 20.000 KM, iar cureaua distributie la 80.000 KM, conform noilor carti service 2011 !!! Dar mi-au recomandat ca primul schimb de ulei sa-l fac pe la 10.000 KM !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am trecut pe la reprezentanta tot pe tema primului schimb de ulei: am ajuns si eu la 10.000 km.

Raspunsul lor a fost categoric: la benzinar se face schimbul (de fapt revizia) la 20.000 km sau dupa 1 an!

Acum, motoarele sunt mai finisate din constructie (ma gandesc) si asta schimba mentalitatea ca la inceput motorul trebuie "curatat" mai repede.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut prima revizie la 10200KM si am schimbat urmatoarele:

-ulei 5W40 - 5L

-filtru aer- era ok

-filtru ulei

-filtru polen -era negru de tot

 

M-a costat 470 RON cu tot cu manopera.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de polen e negru pentru ca are carbon activ, nu pentru ca ar fi murdar. Filtrul de aer de ce nu l-ai schimbat? E ieftin si e bine de schimbat la cat praf e in oras.

Eu am schimbat la aprox 16.000 in reprezentanta. Ulei 5w30+filtre si a fost undeva pe la 280-300 de lei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Filtrul de polen e negru pentru ca are carbon activ, nu pentru ca ar fi murdar. Filtrul de aer de ce nu l-ai schimbat? E ieftin si e bine de schimbat la cat praf e in oras.

Eu am schimbat la aprox 16.000 in reprezentanta. Ulei 5w30+filtre si a fost undeva pe la 280-300 de lei.

 

Pai am zis ca am schimbat si filtrul de aer desi era ok.

Filtrul de polen nu cred ca are carbon activ pt ca este alb ca zapada cand e nou iar la mine era negru de la praf si frunze.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca filtrul e alb sigur nu e cu carbon activ; cel cu carbon activ e gri/cenusiu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revizie azi la 13500Km( de fapt la an) pt un 1,5dci de 110CP.

Valoare 406 Ron .Scb ulei/filtru si filtru polen(habitaclu) sau cum ii spune.S-a platit cu card credit dacia avantaj cica( discount 10% dar la sumele fara TVA asa ca de fapt am economisit doar 8 ron=> nu va faceti astfel de carduri pt ca este de fapt o alta PACALEALA bancara).Sumele economisite nu acopera taxa de administrare cont .

Alte operatiuni efectuate la solicitarea mea:

- schimbat roti fata /spate pe aceeasi parte pt uniformizare uzura anvelope(specificata in cartea de exploatare) dar de care mecanicii nostrii nu aveau habar

- verificat strangeri punte spate( aveam un zgomot ca de cauciuc trecut fortat peste o zona dura la angajare pe diagonala obstacole)- si asa am descoperit ca s-au mai strans zonele de fixare bieleta antirului pe bara antirului si chiar si zona de cuzinet de fixare bara antiruliu pe caroserie.Rezultat deocamdata OK. Nu au mai aparut aceste zgomote. :mrgreen:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×