Sari la conținut

Probleme motor 1.5 Dci 110 cp - Balta de ulei sub masina


Postări Recomandate

... Ca discutam despre masina mea si nu despre ce se scrie pe diverse site-uri. Si ca pentru masina mea, pe acel VIN, nu exista rechemari.

 

Sunt destul de dezamagit, deja ma uit pe net sa vad la ce suma o pot vinde.

 

Nu te supara, dar ... cam suna a"drobul de sare". Vrei sa stai linistit? Cere-i acelei doamne de la VC sa iti transmita pe email concluziile sesizarii tale si a discutiei purtate. Esential partea cu "daca va aparea vreo problema Dacia imi va asigura suport chiar daca masina nu mai este in garantie". Si stai linistit si bucura-te de masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 130
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar   82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height

Astazi am fost la service. La ora 14.00 inca asteptau raspunsul de la Dacia cu ceea ce trebuie sa faca. Se pare ca a cedat pompa de ulei adica a bagat presiune mai mare decat de obicei si a umflat fil

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Posted Images

  • 1 year later...

E legat de motorul; 1,5 Dci asa ca postez aici.

Saptamina trecuta am intimpinat o problema la in Logan MCV Dci 1,5 90 cai 270.000km din 2007. Intretinuta cu atentie schimb de ulei la 10 mii. Cind se apasa mai tare pe acceleratie scotea in fum negru destul de persistent. Sfatuitorii au spus ca daca fumul e de culoare neagra este de la ulei ars si e dus motorul. Nu am sesizat scaderea puterii motorului, scurgeri pe dedesubt zero, nivel de ulei constant. Service tester. Rezultat toate cele 4 bujii incandescente arse. La pornire la rece gazelle nu ardeau in totalitate si se depuneau pe reteaua de esapare. Atunci cind se apasa mai tare acceleratia in timpul zilei aceste depuneri se aprindeau si provocau fumul negru. S-au pus 4 bujii noi si intr-o saptamina s-a auto curatat sistemul de evacuare. Acum nu mai scoate fum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. avem si noi un logan van dci la 95.000 km si saptamana asta am observat fumul negru chiar in timpul ITP ului.

Dimineata porneste normal , bujiile au max 20.000 km nu stiu dar fumega rau la turatii mai mari..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Iszy, fumul negru = motorina nearsă. Uleiul ars da o culoare usor albastruie pe esapament. Asta stiu eu din cunoștințele mele generale. :) Oricum, e bine ca s-a rezolvat!

 

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

salutari! a avut cineva probleme la Duster cu simeringul de la vibrochen in partea spre ambreiaj? la mine, 80000km a inceput sa curga putin ,se vede intre carcasa ambreiajului si cutie de viteze. Inca nu a curs in scut dar e zona umeda.motor 1,5 dci 110cp.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DCI-urile mai noi 2014 sa zicem mai au problema cu pompa de ulei blocata, filtru umflat ? Din ce am citit problema s-a manifestat la 2010-2011.Care ai DCI mai nou si ce problema grave au fost?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...