Sari la conținut

Modificari, imbunatatiri Dacia Duster!


Postări Recomandate

La 08.05.2024 la 14:32, vsebas a spus:

La mine o las asa, am insa un amic cu PH2 si ma intreba daca poate baga delay sa ude intai parbrizul si apoi sa baleieze stergatoarele. La el ,acum, pornesc stergatoarele pe uscat si e enervant.

Nu ai ce modifica, e read-only. Nici dacă ai calculator dedicat, ceea ce la Duster ph2 nu o să vezi, nu poți modifica prea multe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 356
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Recomandarea Renault:   http://www.focal.com/renault/en/   pentru boxe

Salutare colegi,   Astazi am montat si eu protectiile la aripi si bandourile pe usi, arata demential. Timp total alocat lucrarii - 3h cu tot cu spalatul masinii... foarte mult mi-a luat cura

Inca cateva poze:

Posted Images

Acum 14 ore, Gil26 a spus:

Referitor la "identificarea ecu cu verde" in derivatele DDT2000 (RenOLink, ddt4all, mod DDT, etc.) identificarea fisierelor corespunzatoare calculatoarelor masinii se face dupa criterii diferite, functie de cum au considerat si dezvoltatorii acestor programe, iar mai important ca apar sau nu cu verde (asta se poate face si modificand fie in program, fie fisierele din bazele de date, fie autoident-urile, etc.) cred ca sunt comenzile trimise si raspunsurile primite (se pot crea chiar si fisiere doar cu acestea, avand doar un ecran-doua) si trebuie avut grija \atentie cu acestea mai ales cand se fac modificari.

Da, a dat identificare perfectă un UPC -EMM primul care l-a găsit în listă, din 2013. Era perfect doar că nu ştia de auto_wiper. Cu alt xml, de fapt toate începând din 2019 erau şi mai "perfecte", ştia auto_wiper. Mai găndim şi noi ... altfel murim cu perfecţiunea în braţe

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este foarte clar pentru toata lumea ceea ce ai scris, dar daca tot n-ai ce face si tot in limba romana ai scris destul de clar si asta:

La 27.02.2024 la 15:08, PufarinaUcigasa a spus:

Vezi sa nu se fi jucat cineva prin codarile masinii si sa-ti fi modificat parametrul descris mai sus. Comportamentul nu e normal.

Practic, intre 750-1000 ms delay e suficient. Nu mari timpul, pentru ca nu o sa vezi o perioada si mai mare de timp.

Atat eu cat si colegii @alfabit si @t0rquemada am scris ca acel timp \delay este doar read only si NU se poate scrie \modifica, doar ca ex (subliniez asta) atasat. Totusi poate mai primim mura-n gura si ne explici cum cineva s-a jucat prin codarile masinii colegului @diadrian si a modificat parametrul descris mai sus  si mai ales cum poate colegul sau ceilalti sa mareasca acest timp, adica ceea ce am si subliniat in postul tau scris foarte clar in limba romana.

Multumim (si colegul @vsebas a intrebat si este interesat de aceasta modificare) anticipat pentru detalii.

EcranDDT.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Orice nu e din fabrică, în configurația respectivă, e modificare. Care și cum interacționează între ele (modificările) e altă discuție.

În altă ordine de idei poate reușim și noi să scriem un post fără a-l edita, abuzul de edit ridică întrebări.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...