Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am Duster pe benzina . Nu m-am confruntat pina acum cu probleme la pornire si am aproape 102000 km. In ceea ce priveste lipsa de putere, iti spun si eu ce mi-a spus un coleg de forum , cind ma batea pe mine gindul sa vind masina si sa iau alt Duster, dar pe motorina: "unde urc eu cu treapta a 2-a, urci si tu cu treapta 1". Si are dreptate. De citeori am iesit impreuna, nu am simtit ca as ramine in urma fata de diesel.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Eu vad un singur dezavantaj la 1.6 16V: consumul (la mine e undeva la 9% si merg preponderent afara... e adevarat ca pe autostrada, cu 120-130 kmh).

 

In rest sunt foarte multumit, dupa 45000 km:

- Motor fiabil (ceea ce se poate strica nu te ustura la buzunar).

- Face fata cu brio in offroad. Daca nu pot urca o panta cu viteza a II-a inseamna ca pe panta aia nu trebuie sa mergi altfel decat incet (stiu ce spun intrucat de vreo 3 luni, in fiecare weekend am de urcat cam 1.5 km pe un drum de munte unde exista cateva portiuni abrupte. Pe portiunile astea nici cu diesel-ul n-as urca decat cu vit. I pentru ca mi-e mila de masina).

- Iarna se incalzeste in maxim 3-4 minute.

- Daca nu vrei sa alergi cu peste 120-130 kmh, masina e perfecta.

- In plus, pentru cei interesati, montarea unei instalatii GPL e floare la ureche.

 

Pretul masinii pe care ai gasit-o e foarte ok. La km astia, daca n-a fost forjata (si ai zis ca te-ai asigurat deja de aspectul asta), masina e practic noua.

Iar daca e sa credem zvonurile, pentru Diesel vin vremuri grele (nothing personal :) )

Editat de cosminium
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mulțumesc cosminium!

 

dacă ne ajută Dumnezeu mâine facem târgul!

 

cum aș putea verifica transmisia 4x4?

să o duc la un service cu ITP pentru 4x4 ?

de restul verificării se ocupă amicul mecanic ( care o știe deja - adică știe și ce trebuie schimbat pe ea dpdv mecanic...)

 

mulțumesc pentru sfaturi!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea: eu as duce-o la un service autorizat Dacia. Aproape toate au si statie ITP (nu cred ca exista ITP specializat pe 4x4) insa nu vad cu ce te ajuta asta... Tot ridicarea pe elevator si inspectia unuia care a vazut multe Dustere e mai buna.

 

Si neaparat facut un test drive inainte de orice.

Daca auzi vreun zgomot ciudat sau simti un comportament anormal la mersul in 4WD Lock (asta ai zis ca e ceea ce te intereseaza) povestesti mecanicului Dacia.

 

Ideea e ca Duster-ul are cam 6 ani de cand a fost lansat pe piata si n-au iesit foarte multe din garantie in ultimii 2-3 ani.. Asa ca doar un service autorizat Dacia (unde ajung toate pentru reparatii) iti poate oferi cat de cat garantia ca gasesti un mecanic cu experienta in Duster.

 

Mai e si varianta sa discuti cu colegi de forum care au avut probleme cu transmisia si sa afli mai multe de la ei.

 

Bafta la achizitie

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

gata!

 

sunt membru cu drepturi depline! :frantics:

de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru :ahappy: ) al unui frumușel Duster

aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... :hmm:

o mică descriere ( dacă nu vă deranjează - sper să nu! - dar sunt mulțumit de alegerea făcută și sper să fiu mulțumit mult timp de acum încolo! ) :

 

- fabricat 2011

- prima înmatriculare 05.2012

- 1.6 16V

- 37000 km

- fostul proprietar are ... 80 de ani! ( de aceea e rulată așa puțin ), și ca o mică ..glumă : nenea nici nu știa cum se comută pe 4x4!

- ținută în garaj

- câteva zgârâieturi ( de, nenea are 80 de ani )

- 7650 E

 

cam asta este...

 

post-4833-0-19094400-1468599998_thumb.jpg

 

post-4833-0-43672900-1468600031_thumb.jpg

 

post-4833-0-86498800-1468600074_thumb.jpg

 

post-4833-0-15766200-1468600106_thumb.jpg

 

stimă!

 

LE :

 

după ce se încălzește motorul îmi stă cam la 600 de turații ...( merge ... rotund nu se bâlbâie, dar la cielo de ex. îmi stă cam la 1000...)

e ok ?

Editat de quarelin
  • Like 5
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...