Sari la conținut

Postări Recomandate

Pana si factorul uman este robotizat intr-o oarecare masura.

Poate ca din acest motiv nu sunt adeptul masinilor noi.

Dupa doi -trei ani isi arata toate viciile ascunse.

Bine spunea cineva: ,, depinde cum o nimeresti."

Cu toate astea imi doresc un Duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

3 hours ago, Sandel said:

Pana si factorul uman este robotizat intr-o oarecare masura.

Poate ca din acest motiv nu sunt adeptul masinilor noi.

Dupa doi -trei ani isi arata toate viciile ascunse.

Bine spunea cineva: ,, depinde cum o nimeresti."

Cu toate astea imi doresc un Duster.

Daca ai sa  cumperi o masina second hand tot nu scapi de problema asta pentru ca si alea second hand au fost fabricate si cumparate la prima mana, deci ai aceleasi sanse , ba poate mai multe sanse sa fie cu defecte pt ca de obicei oamenii vand masinile cu defecte nu neaparat pe cele bune, pe care tind sa le pastreze. Asta am spus-o din pctul meu de vedere, am cautat o masina second timp de 2 ani, zeci de modele verificate dupa placul meu, si poate doar 10 % din masini sa fi fost asa cum erau prezentate, restul erau ori modificate,ori busite si reparate, ori cu vicii ascunse la *intestine* si m-am lasat pagubas. Am preferat sa dau 17800 de euro pe una noua, cu garantie, macar stiu ca nu mai stau in serviceuri cu una second hand sa ajung sa dau tot cat asta noua.

  • Like 4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toata stima pentru parerea ta.

Pana in prezent am calarit doar masini SH, doar dupa o indelunga chibzuiala si verificare.

Ultima am calarit-o vreo 130.000 km. si as fi calarit-o si in continuare daca nu ar fi aparut prezenta.

Oricum tu nu ai mers pe drumurile imposibile pe care am mers eu.

Cu ,,prezenta" merg aprox. 23.000- 24.000Km/an si ma declar multumit.

Imi place masina pe care o ai. I-as pune urgent o instalatie GPL.

As vrea una la fel.

Si atunci sa vezi trasee of-road adevarate.

Parerile tale fata de mainile SH sunt subiective.

Parerea ta este doar parerea ta si atat.

Daca in aceasta vara ai fi mers dupa mine ... te-as fi lasat muuuuult in urma.

Cu stima!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

conteaza de unde si de la cine cumperi masina SH, eu am verificat peste 60 de masini, ce-i drept majoritatea din provincia moldovei, la mecanic priceput, cu service propriu si ruda cu mine, si chiar ma lasa reci acum masinile SH aduse de unii la noi in zona asta. Asta nu inseamna ca nu exista masini SH bune, normal ca exista, dar alea le gasesti greu sau cu noroc. Asa ca pentru a nu mai avea batai de cap mi-e mai simplu sa iau una noua. Apropo, eu locuiesc la tara, nu am drumuri asfaltate, 70% din drumuri le fac mai mult off road. 

Editat de Gavryel
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca prea usor etichetam o masina ca fiind terminata.

Daca o masina SH iti face cu ochiul ... vezi daca proprietarul este de acord sa-i faci o verificare intr-o statie ITP care are si service.

Daca nu-i de acord, inseamna ca are ceva de ascuns.

Statia ITP o alegi tu.

In 2016 am luat actuala masina doar cu verificare intr-un service.

Proprietarul a fost de acord. 

Am luat-o cu 25.000Km si acum am aproape 90.000Km.

Unde este masina ,,terminata"?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturile si modurile de a *cerceta* o masina dar nu am 16 ani ca sa nu stiu ce sa fac :) O masina la 25k km poti spune ca e aproape noua, hai sa ne uitam pe siteurile de masini sa vezi cate sunt asa (real) In fine....putem vorbi pana maine dar realitatea bate povestile...eu in 2-3 ani m-am lamurit cu realitatea de pe teren privita prin ochii mei. 

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...