Sari la conținut

Postări Recomandate

@cosmin72Va salut. Dvs dați banii. Ca argumente pentru 4x4 as menționa drumurile pe care vreți să le parcurgeti. Altfel MCV s-ar comporta la fel ..... Discuția benzina motorina e una lunga. Benzina e mai fâșneață, nu are DPF. Motorina trage mai tare la deal dar am înțeles că la Duster datorita treptei 1 de viteză scurte și greutății , și benzina se descurca frumos.  Benzina consuma mai mult , reviziile ceva mai ieftine. Daca ai noștri politicieni in marea lor înțelepciune copiază toate aberațiile altora,  in Europa tocmai s-au interzis dieselurile parca in Bruxelles , parca și au aceia doi ani sa se conformeze. Atenție interzis total nu suprataxate. Poate nu. Poate hibridele ore să fie singurele..... Puneți în balanță. Decideți dvs. Eu unul după luuuuuuungi deliberări am ale benzinarul. Pe mine m-au speriat cel mai mult DPF. Alt aspect...... DCI e mai vechi mai verificat decât tce . Aspiratul se poate împăca cu GPL , tce da dar neomologat România, și de doua trei ori mai scump. Tce produs intre 2014 și 2016 a avut niste probleme cu pierderile de ulei. ,,1.2 tce mâncător de ulei ,,, pe Facebook poate fi edificator. Deasemenea aici Donquihote și Stefan urdea . De nou ar beneficia de garanție de care Dacia chiar tine cont. De sh...... Pt sh nu va cheltuiți toți banii sa nu va treziți cu o reparație necesara costisitoare. De regula așa se întâmplă, chiar și la cele verificate. Suvurile sh pot fi abuzate destul de rău dacă omul l-am folosit preponderent în afara șoselei. Si Piteștiul are niște dealuri  prin împrejurimi. Deasemeneama revizie a fost tocmai în 2014 și uleiul nu a fost schimbat de atunci, e posibil motorul sa fie praf și pulbere. Chiar daca nu ar arata atitudinea proprietarului de a abuza neîngrijit masina că oricum o vinde. Cele cu turbina sunt foarte foarte dependente de schimbul de ulei întocmai și la timp. O zi frumoasă. Nu mă consider expert, doar .....că mi-am pus și eu întrebările acestea și am studiat piata cca trei ani, pe Duster de un an.Succes in alegerea dvs și să vă bucurați de rezultatul ei

Editat de dancolt79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

multumesc , ma tem ca si eu cam asa gindesc , am gasit si variante cu gpl dar la km mai multi , de masina noua nu am ccea ce e necesar , ...efectiv nu stiu ce sa fac .....tot pe diesel ar fi si asa ceva , km mai multi dar istoricul mai explicit si cred ca proprietar direct ....https://www.olx.ro/oferta/duster-4x4-1-5dci-110-cp-garantie-ID8pZwp.html... se pune problema si de un schimb cu al meu logan plus diferenta ....

Editat de cosmin72
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@cosmin72Trebuie sa vă feriți de reprezentantă, daca nu va face dovada că mașină a fost pe persoană fizică fugiți de oferta rulatelor de acolo.  ,,MASINA SEFULUI,, cu 5000sau  10000 km e mai întotdeauna mașina de test care a fost abuzata in mare hal, fiecare a dus-o sa îi testeze limitele sute de șoferi diferiți fara rodaj făcut etc. Altfel sh e o piata riscanta oricum și majoritatea sunt mașini care ......nu sunt date nici de babuta care folosea mașina până la piață și doar duminica, nici de ăla care aruncă cu banii in stânga și dreapta și schimbă mașinile că pe șosete pierzând bani multi la fiecare vânzare.Si ăla de își schimbă mașinile, nu își ia ,,tigăi,, -vorba lor nu a mea- de Dacii doar marfa ,,de calitate ,, germana chit că în toate topurile Mercedes sta foarte rău la capitolul fiabilitate (consumer reports pe 2015-2016 de exemplu ce am citit și eu pe internet , o fi n-o fi adevărat fiecare alege ce sa creadă) De regula e vândută că omul s-a saturat de ea din diferite motive. Foarte rar spre niciodată mașina merge perfect dar vrea altceva, sau l-a lovit austeritatea brusc. Cel mai sigur ar fi daca ați cunoaște proprietarul și istoricul mașinii dar.... Succes va urez căci știu că trebuie să alegeți cu atenție

Editat de dancolt79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate gasesti masina de flota, luate pe leasing operational, gen Petrom. Le tin 4 ani si le fac vant mai departe iar, in general, au reviziile facute la timp si orice problema rezolvata in garantie, nu se fumeaza in ele etc. Au niste conditii de exploatare destul de stricte (teoretic). Suntem cativa multumiti cu PH1 de Petrom pe aici :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@cosmin72Eu as utilza in continuare Logan-ul pana o sa am suficienti bani pentru un Duster nou. As lua 4x4 doar daca este absolut necesar. In majoritatea situatiilor, chiar in off road, un 4x2 se descurca aproape la fel de bine ca un 4x4. De avantajele unui 4x4 beneficiezi doar in anumite situatii (depinde de tine daca te intalnesti cu astfel de situatii - cei drept uneori face toti banii!). De dezavantajele unui 4x4 beneficiezi permanent (costuri de intretinere, greutate mare, consum ridicat, portbagaj mic) + pret achizitie. Cineva spunea aici pe forum ca alegerea intre diesel si benzina tine mai mult de gusturi si mai putin de cati kilometrii facem intr-un an. Inclin sa ii dau dreptate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La o masină sh trebuie să fii conştient că unul o vinde de proastă şi altul o ia de bună.

Strict cu privire la masina din anunţul OLX, eu zic că arată bine si are rulaj ok, aşa că aş merge să o văd/testez.

Dacă omul acceptă schimbul cu Loganul, poti să ieşi in avantaj.

Incearcă ;-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor. 

Incerc de ceva vreme sa detin si eu un duster. Aproape am reusit, inainte sa imi confirm inca o data ca samsarii ar face orice sa-ti vanda o masina. Ideea e asa, am avut la mana un duster, 2011, 1.5dci, 4x4, piele, cu 170.000 km. la un pret foarte bun. Intre timp, i-am facut o verificare la dacia, iar ultima intrare in service a fost la 250.000 km, in iunie 2017. Asta ma cam pune intr-o dilema. Merita sa dau 6000 de euro pe o masina cu atatia km? Da, serviceurile au fost facute regulat in franta, si doar la dacia.

Vreau sa va intreb pe voi, cunoscatori, ce parere aveti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...