Sari la conținut

dust3radmin

Anvelope iarna Dacia Duster

Postări Recomandate

Asadar am facut bine ca le.am pastrat doar de vara.De iarna am luat dedicate!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 22.12.2018 la 22:34, AdiR a spus:

@Ciprian1503 mie cu din alea mi-a venit echipata mașina, în 2800 km nu am avut probleme cu ele, m am descurcat și în locuri cu zăpadă și nu am 4x4. Ai verificat presiunea din roți? 

  

Da, am verficat presiunea din roti. 2,2 la toate.

O sa imi iau unele de iarna in noiembrie. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Caut si eu niste cauciucuri de iarna, dedicate, DOT 19, care sa aiba minimum indicele B la franare/aderenta pe umed. Nu imi pasa de indicele de combustibil. Dimensiunea cautata e 215 / 65 / R16. 

Cautand pe piata indice de franare A, de abia se gasesc 1-2 variante, dar alea ar fi DOT 18. Urmeaza cineva sa achizitioneze iarna asta cauciucuri cu aceleasi specificatii ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Midnighte

Salut,

Eu am cumparat anul trecut cauciucuri de iarna Tigar si am fost super multumit. Le-am testat inclusiv pe sosele acoperite de gheata si s-au comportat foarte bine, nu mai zic de zapada/polei. 

Au indicele de franare C, ce-i drept, deci nu stiu cat te ajuta, dar daca vrei cauciucuri bune, le recomand.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns @Radu92

Momentan oscilam intre 3 modele :

Nokian WR D4 - clasa A franare, clasa B consum

Goodyear UltraGrip Performance - clasa B franare, clasa C consum

Continental WinterContact TS850P - clasa C ambii indici

 

Toate, ar fi in jur de 450/buc, deci nu ar fi o problema pretul, ci m-ar interesa indicele de franare si DOT-ul 

Le-a probat cineva ?

 

 

 

Editat de Midnighte

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut @Midnighte

Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata).

Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere.

Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede.

 

In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect.

 

Spor la cumparaturi!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6.

PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Deoarece ma intereseaza tema, un coleg de club din HU ( Dacia guru ) recomanda firma si acest tip de  Cruise control. Pret informativ 150.000 HUF care inseamna apox 500 euro. https://tempomatbeszereles.hu/en/galleries/tempomat-beszereles-dacia-duster-2013/ 
    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
×
×
  • Creează nouă...