Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Ca si utilizator de continental standard pot sa ma bag si eu nitel in discutie. Atat anu trecut la Zetea (IND5) am avut parte de cativa km de noroi, cu apa cu iarba cu de toate. Anvelopele au facut fa

Posted Images

Dupa cum unii stiu de joaca mea cu Duster-ul versus Toyota trec mai departe spunandu-va : anvelopa de iarna face toti banii ! Toyota dupa acel episod a beneficiat de 4 Fulda Tramp Winter . La urmatoarea joaca pentru a observa diferenta va spun ca Duster-ul cu gume mixte asa cum vine din fabrica nu a mai tinut piept sub nici o forma ! Grip-ul avut de Toyota a fost SUPERIOR !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toyota dupa acel episod a beneficiat de 4 Fulda Tramp Winter . La urmatoarea joaca pentru a observa diferenta va spun ca Duster-ul cu gume mixte asa cum vine din fabrica nu a mai tinut piept sub nici o forma ! Grip-ul avut de Toyota a fost SUPERIOR !

Cam ce ti-am zis si eu la un moment dat (dar pt BMW), daca aveai anvelope de iarna...

Dupa cum se stie...: Anvelopele de iarna sunt anvelope pt IARNA! Iar, anvelopele pt SUV... nu sunt anvelope de orice fel...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Clar despre anvelope cu destinatie de utilizare . La episodul cu Bmw-ul acela , el avea anvelope de iarna super bune dar acolo tractiunea a facut diferenta .

Am scris despre anvelope si de Toyota pentru ca ceilalti membri sa inteleaga mai bine fenomenele si sa poata lua decizii optime pentru ei .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci despre care diferente intre 4 si 5 metri vorbim ? si daca este doar un metru diferenta rezultata din cauciucuri de iarna...In fine, lasa asta - tot mi se pare mult 4-5 metri. 32 km/h...eu asa am prins rar, cand era drumul liber liber in fata mea sau cand era destul loc, repet, cu zapada calumea pe drum, nu acum, cand se vede asfaltul si deja am dat pe 2wd. Orcum era geana maxima pe ala din fatza si pe ce se intampla pe trotuare sau ce venea din strazile laterale, astfel incat sa nu-mi ia 6 metri sa reactionez. Ce ai pus tu acolo este orientativ, zic si autorii.

 

Totusi cred c-am exagerat nitzel cu kilometrii aia la ora, m-am uitat zilele astea mai cu atentie, si pe atunci veneau cam vro 10 in plus :) Scuze.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eh, si eu am intrat in detalii prea mult, realitatea e ca nu am stat sa imi masor distanta de franare.

Oricum primeaza grija si mersul preventiv, cum ai zis si tu. Vin de pe o masina cu frane mult mai slabe, asa ca sunt invatat sa las loc si sa domolesc viteza. Ce incercam sa zic e ca, chiar oricata grija as avea, la un moment dat eu sau altcineva va face o greseala neanticipata, ca deh, suntem oameni, si atunci va conta orice diferenta mica pe care a aduc anvelopele de iarna. Poate sunt doar pesimist din fire, si anvelopele astea imi mai dau putin confort psihic :).

Si ca sa raspund si colegului ce intreba cu ce ne-am incaltat de iarna, reiau ce mi-am pus si eu pe masina: Bridgestone Blizzak LM80 Evo.

 

Sent from my LG-E610v using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...