Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

Iar nu esti corect fata de consumatori!

Nu prea inteleg cum poti cere bani pentru a ti se testa produsul!

Nu este interesul tau (al vostru) sa faceti teste demonstrative pentru a arata tuturor ca aveti in comercializare un produs OK pt masina lor?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

cer o garantie modica pentru ca masinile de concurs nu sant standard, prin acea garantie oferim acceptul nostru de a folosi diferentialul cu orice fel de anvelope/conditii de competitie, un risc care trebuie platit.

 

diferentialul este testat(altfel nu intra in fabricatie) insa fac asta pentru a castiga increderea oamenilor in calitatea produsului, nu pentru confirmarea ca ar fi in regula.

 

e normal sa existe o reticenta insa va aduc aminte ca nu vorbim de leduri, angel-eyes, ciptuning sau alte lucruri nesemnificative, este vorba de un echipament care deriva din echipament militar si imbunatateste prestatia masinii in teren.

 

in spatele acestui lucru se afla multa munca si logistica, nu este un echipament chinezesc de doi bani, se folosesc materiale speciale.

post-2766-0-23301900-1395853304_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad acest development :-) Am multe intrebari dar dupa ce am citit toata vorbirea, cred ca e mai bine sa tac de o cam data. Noi folosim Torsen differentials la curse pa 'oval track' si nu la 4x4 off-road. Are avantage si deavantage cind e folosit la un mod da 'off-road'. Totusi doua intrebari am: 1. Este vorba de Torsen T-2 "RaceMaster" (sau o copie)? Daca nu cum razolvi cind numa o roata e pa pamint?

2. Ce TBR index are fabricatia ta?

Tine minte ca Duster are suspensie FOARTE scurta pentru un 4x4! Si da asta are sa aiba o ruata in aier cam tot timpu! De ce ai decis la Torsen B si nu A? Intradevar, tipu A e mai galagios si zdrunginator dar poate implementj un TBR index mai MARE !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tbr este 1:4

 

diferentialul are pretensionare pentru a lucra si cu o roata de pe punte in aer.

 

este de tip torsenB cu pretensionare, nu este o clona a unui echipament de pe piata, deriva din echipament militar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

1:4 este bine pentru offroad. Definitif mai bun dacit 1:3 Sint foarte interesat. Ai o pagina PDF cu data technica si constructia intern? Sint un pic cam igrijat da implementarea la un TBR 1:4 in tipu "B". Dar sper ca ingineri Rusesti stiu ce fac. Tu vorbesti o alta limba in afara de Romina? Deutsch? English? Afrikaans? Ce addressa da email personala ai? Ai pagina la internet cu firma ta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1:4 este bine pentru offroad. Definitif mai bun dacit 1:3 Sint foarte interesat. Ai o pagina PDF cu data technica si constructia intern? Sint un pic cam igrijat da implementarea la un TBR 1:4 in tipu "B". Dar sper ca ingineri Rusesti stiu ce fac. Tu vorbesti o alta limba in afara de Romina? Deutsch? English? Afrikaans? Ce addressa da email personala ai? Ai pagina la internet cu firma ta?

A dat adresa de mail in postul #12

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

diferentialul este testat(altfel nu intra in fabricatie) insa fac asta pentru a castiga increderea oamenilor in calitatea produsului, nu pentru confirmarea ca ar fi in regula.

 

in spatele acestui lucru se afla multa munca si logistica, nu este un echipament chinezesc de doi bani, se folosesc materiale speciale.

 

Am si eu o nelamurire, cum vine montat acest diff?

Aici este o poza cu toate componentele diferentialului stoc:

http://forumduster.r...&attach_id=5221

 

noul dif. se monteaza in loc de componenta 38331 sau 38421, pe care se monteaza inelul dintat 38100 ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...