Sari la conținut

Snorkel Dacia Duster - o posibila solutie


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 41
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ,   Spatiul respectiv nu permite tubulatura de 60mm ( cat are nevoie Dusterul ) iar una mai mica in diametru nu ar permite fluxul de aer pe care il cere . Mai mult , snorkelul facut de noi es

Chestia cu numarul... au patit-o multi... (si eu!) sar asta pe motiv ca suportul de numere e prins in doua amarate de holtzsuruburi. In materie de faruri (proiectoare, ca alea-s de sticla) sunt multe

Am gasit pe net o solutie de addaptare a unui snorkel pe Dacia Duster, priviti imaginile si clipul.   Mie mi se pare interesanta abordare       https://www.dropbox.com/s/cx2cn49615vk6av/Desmont

Posted Images

Chestia asta e oarecum asemanatoare cu ceea ce au facut cei de la Duster 4x4 Everyone la prima incercare exceptie facand ateava si capul de Snorkel.

Problema este ca, datorita sectiunii destul de mici si a traseului suficient de lung , nu exista suficient debit de aer.

Dupa cum se observa in prima poza este o reducere de sectiune destul de substantiala (aprox 2 cm) in zona de imbinare a tevii cu furtunul (de aspirator) ce vine de la filtru de aer.

Debitul de aer insuficient este morivul pt care la Dusterul maro de concurs s-a decupat putin din tabla pentru a face loc unui alt furtun cu sectiune mai mare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce vad eu acolo este un tub de aspiratori de diametru foarte mic legat apoi dupa capota cu o teava tip cele pentru canalizare iar in partea de sus este un cap standard de snoorkle- din pacate tubul acela flexibil tip aspirator este mult prea mic pentru debitul de aer care are nevoie masina

apare o pierdere de putere iar motorul se va incalzi, apare depresiune in sistemul de admisie aer care poate duce ca marcajul de colmatare a filtrului sa se puna pe rosu datorita depresiunii, sau erori si intrarea in regimul de siguranta sau lucruri mai grave gen distrugere turbina, "prajire" supape admisie,

exista o vorba intre cei care sunt mai specialisti - suprafata sectiunii tubului de admisie aer trebuie sa creasca direct proportional cu lungimea tubului

 

din imagini tubul acela flexibil de sub capota la o prima vedere parechiar mai mic decat diametrul normal al admisiei de aer.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca suna cam cinic ceea ce scriu, dar la ce s-ar putea folosi snorkel-ul, daca capacitatea de trecere a vadului este de maxim 35 de cm??? Aspiratia aerului pentru motor sigur este la inaltime mai mare de 35 cm. Iar chederele la usi probabil vor lasa apa sa intre in habitaclu. Nu de gluma inventeaza cei din fabrica acesti parametrii.

 

Sau sunt unii dintre voi care au intrat in paraie mai adanci si nu a intrat apa in masina?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca suna cam cinic ceea ce scriu, dar la ce s-ar putea folosi snorkel-ul, daca capacitatea de trecere a vadului este de maxim 35 de cm??? Aspiratia aerului pentru motor sigur este la inaltime mai mare de 35 cm. Iar chederele la usi probabil vor lasa apa sa intre in habitaclu. Nu de gluma inventeaza cei din fabrica acesti parametrii.

 

Sau sunt unii dintre voi care au intrat in paraie mai adanci si nu a intrat apa in masina?

Suntem si printre noi oameni care am intrat di in balti mai adanci... muuult mai adanci! La unii a intrat, ca au ramas mai mult prin apa iar la altii (mie) mu mi-a intrat caci am fost in mers continuu...

Asa este aspiratie este mult mai sus decat cei 35 cm cat e inaltimea vadului pt Duster dar, ce te faci daca mergi intr-o apa de 35 cm si... din inaintare, nivelul apei este mult mai mare si s-ar putea s-ajunga si la admisie (chiar daca aceasta e in spatele farului)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suntem si printre noi oameni care am intrat di in balti mai adanci... muuult mai adanci! La unii a intrat, ca au ramas mai mult prin apa iar la altii (mie) mu mi-a intrat caci am fost in mers continuu...

 

asta e bine de auzit/stiut :ahappy: dar cam cat de adanci au fost baltile?

 

 

Asa este aspiratie este mult mai sus decat cei 35 cm cat e inaltimea vadului pt Duster dar, ce te faci daca mergi intr-o apa de 35 cm si... din inaintare, nivelul apei este mult mai mare si s-ar putea s-ajunga si la admisie (chiar daca aceasta e in spatele farului)

 

aici nu prea te inteleg ... daca intri intr-un parau, o faci cu atentie, cu viteza redusa, deci nivelul apei nu ar trebui sa se ridice la mult peste 35 cm. Poate se ridica vreo 10 cm, ca botul masinii o impinge, asta inteleg si o accept. Dar chiar pana la sau deasupra nivelului farurilor? Asta ar insemna aproape o plonjare in parau.

Dar poate gresesc eu, na.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...