Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

@soare, nu e asa. a mea se incalzeste, fac zeci de km si intru intr-o intersectie si cand sa ies dupa ce m-am oprit, simt ca nu poate, apas pedala si dupa 2-3 secunde o ia. mai multi de aici sunt cu problema asta. daca ar fi doar variatia de la pornire, nu as avea nici o problema, dar nu despre asta vorbim....

 

 

Eu zic ca am dreptate, pentru ca acest topic este despre pornirea la rece;

problemele tale, asa cum le prezinti, cred ca ar fi normal sa fie in alt topic;

o seara frumoasa...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Și pentru cei care sunt revoltați că mașina a costat aproximativ 16.000-17.000 de euroi, și că nu merge perfect.

Păi dacă vrei o mașină nouă 4x4, în afară de duster, atunci trebuie să scoți 30.000 de euroi, deci aici este problema.

O mașină la juma de preț, are și aceste probleme....

Nu am nici un fel de parteneriat cu Dacia, dar după aproape 4 ani de Duster consider că este o masină reușită la acest preț....

Cu alte cuvinte, acceptați unele inconveniente pentru a fi posesorii unui suv (4x4) nou, dacă nu piața ”secănd”, ”autentică”, ”tradițională”, ”est-europeană”, vă așteaptă cu ”oferte” occidentale.....

Scuze pentru duritate.....

..si asta are legatura cu pornirea la rece, nu?.. asta e unu la mana

doi la mana, e de fapt aceeasi problema dar care are manifestari variate, in functie de softul cu care au iesit din fabrica, in functie de update, in functie de temperatura de afara, in functie de stilul de condus. pe masura ce se va incalzi vremea, tot mai multi vor sesiza si comportamentul pe care cativa din noi incercam sa il scoatem in evidenta. Problema reala e ca dacia a aruncat pe piata un produs nepregatit, insuficient testat. Ce vedem noi sunt efecte ale aceleiasi probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Și pentru cei care sunt revoltați că mașina a costat aproximativ 16.000-17.000 de euroi, și că nu merge perfect.

Păi dacă vrei o mașină nouă 4x4, în afară de duster, atunci trebuie să scoți 30.000 de euroi, deci aici este problema.

O mașină la juma de preț, are și aceste probleme....

 

Scuze, însă urmând raționamentul, cam ce așteptări ar trebui să aibă un client de Logan de 8.000-8.500€? O livrare în stil Caterham (deși vorbim de o altă clasă de preț - începând cu peste 18.000€ și ajungâng la prețuri de peste 87.500€)?

Și reglajul motorului la latitudinea fiecăruia?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu contează preţul! Maşina trebuie sa funcţioneze!!

 

Am vorbit cu un prieten care este inginer la Renault. I-am povestit de probleme la noul Duster. Mi-a spus că problema e la dealeri, care nu sunt interesaţi decât de vânzări. Oameni in service care nu îşi fac treaba. Orice reclamaţie de calitate ajunge la departamentul lui. A zis că nici măcar nu a auzit de aşa ceva...

 

Trimis de pe al meu ST18i folosind Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@MikePop - Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic. Am vazut personal mesajul primit de la Dacia in urma sesizarii mele, referitoare la acea intarziere la accelerare pe perioada calda.

Cei de la service comunica cu cei de la Dacia pe o platforma soft personalizata unde se face upload atat in format text a problemei, cat si fisiere in urma testarii cu CLIP-ul daca se constata erori. Si raspunsul a fost clar de la Dacia "este o strategie a computerului de injectie a masinii, de aici si intarzierea la accelerare". Dar eu zic ca strategia se poate schimba cu un soft adaptat. Si pe timp de razboi se mai schimba strategiile :).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai aflat si eu astazi, motorul de pe facelift nu mai este echipat cu senzor detonare, citirea compresiei facandu-se in frana de motor.

Cred ca o parte din probleme vin si de la "dezechiparea" motorului cu diferiti senzori sai piese precum si din redimensionarea altora.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...