Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

LucianC, sa o stapanesti sanatos si sa iti mearga bine (si masina si toate celelalte) .

 

Dragi colegi, va rog sa nu divagati aici.

Puteti face alt topic cu GPL pe motorul de 1.2 TCE. Dar aici va rugam sa va axati doar pe masina in sine.

 

Evident puteti face ceva comparatii cu Diesel, dar haideti sa nu intram iarasi in polemica Diesel vs Benzina - ca sa nu facem praf si acest topic.

 

Eu as zice ca e clar ca 1.2 TCE e foarte silentioasa, in oras aproape ca nu o auzi. Doar peste 120 km/h incepi sa auzi motorul.

Pentru cei ce nu depasesc des 110 km/h, cred ca e o alegere foarte buna, daca nu ai nevoie de 4x4.

multumesc frumos i96nds, si tie si la toata lumea numai bine !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti cu pachetul styling inclus.

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

 

Inseamna ca ai dat cam 12000 Euro? au mai fost si alte costuri?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Dealerul va lua numere temporare si o va aduce pana la vama, iar de acolo ii voi pune numere rosii si in tara voi achita aceesi taxa de inmatriculare si tva-la 30 de zile dupa inmatriculare.

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci pretul final va fi 3600000 forinti + tva 24% ?

Cam cat s-a pierdut cu schimbul valutar si transferul bancar ?

 

Intreb deoarece si eu era sa iau din ungaria, am primit oferta buna, insa pentru ce m-am hotarat a fost ok oferta de aici, cu rabla...

S-ar putea insa informatiile astea sa ajute pe altii care vor sa ia din Ungaria

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

foarte nasol daca au ajuns romanasii nostrii sa cumpere masini din ungaria pt ca acolo sunt mai ieftine...vai de tarisoara asta..sa citez un clasic in viata:)) chiar citeam aici pe forum ca la un Duster diesel 1800 de euro diferenta intre noi si ei...adica mai ieftin la ei ca la noi:(. Si spuneau ca si cu rabla tot castiga la noi...deci nu mai zic nimic...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat cash forinti si am platit cu banu jos ca sa evit speculatiile schimbului valutar. Tva 24% se va plati in 30 de zile de la inmatriculare, la noi, la finante in baza unei feclaratii de impunere ce se depune acolo, alaturi de contractul de vc in care se vede suma achizitiei la care se va aplica tva

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...