Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti cu pachetul styling inclus.

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

Ce sprint are? spune-ne mai multe detalii. Tinuta de drum, ce viteza ai atins cu ea, cum trage? Ai condus si disesel? daca da, te rog sa ne spui o diferenta intre ele. Ms

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am aproape 1000 de km pe bord , motorul 1,2 tce, e inca in rodaj , azi am venit dupa un drum de Arad Bistrita si inapoi , 5 persoane in masina , bagaje .

Cand am primito avea consum mixt undeva la 9 la suta , acum dupa cei aproximativ 1000 km are 7,4. Fiind in rodaj cei de la dealer mi au zis sa nu urc mai mult de 4000 de ture in perioada rodajului . Chiar si asa la 4000 de ture am reusit in a 6 a sa ajung la 130 km pe ora o portiune de drum .

Impresia mea e foarte buna , masina trage foarte bine . Este destul de silentioasa , se aude zgomotul de pneuri la rulare pe asfalt si un vajait cred de la barile transversale . Motorul la relanti nu se aude aproape de loc .Se aude cand incepe sa fie turat , dar nu tare .

Ce mi a placut este calitatea sunetului scos de boxe, care combinat cu silentiozitatea motorului fac calatoria extrem de placuta . Nu am optat pentru media nav fiind sistemul audio de baza

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am aproape 1000 de km pe bord , motorul 1,2 tce, e inca in rodaj , azi am venit dupa un drum de Arad Bistrita si inapoi , 5 persoane in masina , bagaje .

Cand am primito avea consum mixt undeva la 9 la suta , acum dupa cei aproximativ 1000 km are 7,4. Fiind in rodaj cei de la dealer mi au zis sa nu urc mai mult de 4000 de ture in perioada rodajului . Chiar si asa la 4000 de ture am reusit in a 6 a sa ajung la 130 km pe ora o portiune de drum .

Impresia mea e foarte buna , masina trage foarte bine . Este destul de silentioasa , se aude zgomotul de pneuri la rulare pe asfalt si un vajait cred de la barile transversale . Motorul la relanti nu se aude aproape de loc .Se aude cand incepe sa fie turat , dar nu tare .

Ce mi a placut este calitatea sunetului scos de boxe, care combinat cu silentiozitatea motorului fac calatoria extrem de placuta . Nu am optat pentru media nav fiind sistemul audio de baza

 

Ai condus diesel modelul 2013? cum ti se pare ca trage? la 130 de km/ ora se auzea tare vantul, zgomotul de fond, pneurile?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am condus si diesel. Diferenta mi se pare ca o da, la prima vedere, sunetul motorului ce il auzim noi. Este sensibil mai galagioasa dar nu deranjant. Oricum, daca nu scade consumul sub 6 la ea, dupa ceo iau o trec pe gpl pus la Dacia, sa nu pierd garantia.

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu ( vreau tot benzina sa-i pun gpl) la 1.2 tce dacia nu pune gpl, iar la particulari e foarte scump. eu de aceea ma uit la 1.6 16v. Daca reusesti sa-i pui gpl pe 1.2 tce te rog sa postezi detalii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...