Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 311
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

[/th][th]Pentru Romania Pentru Romania Alte tari Alte tari [/td][td]Diesel Benzina Diesel Benzina Revizii / filtru ulei 15 000 km sau 1 an 20 000 km sau 1 an 30 000 km sau 2 ani 30 000 km sau 2 an

Am facut si eu revizia saptamana trecuta - masina: 1.5 dci, 110 hp, 4X4 din 2010 avand putin peste 80.000 km.  Toate filtrele, ulei + cea mai mare parte a pieselor de mai jos luate de la colegul

Atasez fisierul pentru 1.5dCi 110 CP Aramis, asta cautai tu ?. 

Posted Images

Corect (dpdv al normelor) dar ce te faci daca exista o problema la motor si te duci la Service autorizat Dacia (pentru garantie) iar ei, cand se uita in istoricul masinii nu gasesc nici macar o revizie facuta la ei. Dacia o sa-ti spuna ca n-ai facut nici o revizie (chiar daca le prezinti documente de garante executata) si deci... e vina ta! Asa ca... PA garantie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu postez unde trebuie si imi cer scuze, dar avand in vedere ca de maine intru in posesia unei masini noi, ati putea sa imi spuneti cam ce inseamna rodajul la un Duster 1,5 DCI ? Adica cati km trebuie sa fiu mai atent ? Cam ce turatii nu trebuie depasite ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Maxim 2.500 rpm (sau 130 km/h - oricum este viteza maxim legal acceptată în România) în primii 1.500 km (urmaţi de un eventual schimb de ulei), dacă-mi aduc aminte…

 

Pentru maşinile echipate cu motor cu benzină, cartea tehnică a Daciei Duster vă sfătuieşte să nu mergeţi cu mai mult de 130 km/h în primii 1.000 km de rulaj ai maşinii. Mai concret, sunteţi sfătuit să nu turaţi motorul la mai mult de 3.000-3.500 de rotaţii pe minut în ultima treaptă de viteză. Inginerii spun că abia după ce veţi parcurge 3.000 km, autoturismul va rula conform performanţelor sale maxime.

 

Pentru Dacia Duster cu motor diesel, cartea tehnică a maşinii spune că, în primii 1.500 km rulaţi, nu ar trebui depăşită o turaţie de 2.500 de rotaţii pe minut. După ce aţi parcurs această distanţă, puteţi accelera mai mult, dar trebui să ştiţi ca abia după 6.000 km, maşina va rula în condiţii optime.

 

Inginerii vă sfătuiesc să nu acceleraţi puternic, cât timp motorul este rece.

 

Sursa

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Maxim 2.500 rpm (sau 130 km/h - oricum este viteza maxim legal acceptată în România) în primii 1.500 km (urmaţi de un eventual schimb de ulei), dacă-mi aduc aminte…

maxim 2500 rpm pt primii 1500! nu ajungi la 130 cu 2500rpm (cel putin nu la cel vechi). Chestia cu schimbul de ulei nu spune nicaieri si nu cred ca se face

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci la Duster Diesel 4x4... pinionul de treapta a 6-a are 41km/h la 1000 rpm - deci viteza maxima in rodaj trebuie sa fie cam 105 km/h....

Cam trist...

Cei cu Diesel 4x2 110 CP - pot merge pana la 115 km/h - pentru ca pinionul de a 6-a are 46km/h la 1000 rpm.

 

Uite de aia imi trebuie Cruise Control - ca sa nu prind viteza prea mare in rodaj :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...