Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

Cunosc si eu un dci la care i sa rupt cureaua la 90 de mii...apropo cum e cu garantia la motor?Intra in aia 3 ani dupa care esti pe contul tau sau la numar de km,adica la aia 120 de mii cum scrie la mine in documente ca trebuie sa schimb distributia?
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Revizia de 5 ani. Aproximativ 53000 km. La Meridian Sud (nu le fac reclama, asa ca daca este nevoie rog stergerea numelui service-ului).

Schimbat ulei, completat antigel, schimbat filtre si desprafuirea sabotilor.

Verificare lumini, franare, testare CDB.

Cost de cca 1000 lei (un pic mai mult)

M-am plans de zgomote undeva in stanga fata, la luarea mai brusca a unor denivelari. Am crezut ca este amortizorul dar nu era. La testul cu levierul (asa se face peste tot ?) a rezultat ca e vorba de bucsele basculelor. Pret pentru amandoua, cu tot cu manopera, cca 1300 lei. Am zis pas (nu-i amanat sine die).

Am o intrebare legata de aceste bucse : nu se pot schimba doar ele ? De ce trebuie inlocuita bascula ? In cazul meu nu au zis nimic de pivoti, deci ar fi trebuit sa se poata schimba doar bucsele. Intreb pentru ca o bascula se invarte in jur de 230 lei pe cand un set de bucse doar pe la 45 lei / bascula.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum băbăiatule 1300 pt 2 cauciucuri... 

Se pot schimba separat, dar nu prea merita deranjul. Eu unul as schimba cu totul si scapi de dureri de cap si costuri suplimentare (inca o manopera si o geometrie) cand pica pivotul (care se schimba cu tot cu bascula oricum daca n-ai chef de improvizatii)

Editat de dragosb
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda.

Multumesc. Pana la urma inlocuind bascula capat un pivot nou. Cat ar mai rezista pivotii ? Am deja cca 53500 km.

Asta este. Am sa caut un service cu manopera mai mica. Macar un pic, sa am multumirea ca nu le platesc alora manopera de service care se vrea cu staif.

Editat de JDm2006
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...