Sari la conținut

Interfaţă de monitorizare/diagnoză pe Duster - OBD II


Interfeţe OBDII utilizate  

55 membri au votat

  1. 1. Ce interfaţă aţi folosit pentru monitorizare/diagnoză?



Postări Recomandate

Bună ziua. Am un Vgate icar2 wifi cand l-am conectat pentru prima dată la wifi sa conectat cu semnul excalamari si am intrat in url_ul lui si m-am conectat cu ip 192.168.0.10 dupa care am scris (admin cu parolă identică) a disparut pur si simplu de la wireless nu l-am mai putut găsi ca device ,stie careva cum l-aș putea detecta din nou ,v-ați mai confruntat cu problema asta 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 83
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cauți sondă CAN (RTL2002) pentru Dacia/Renault

Acestia sunt senzorii activi pe care ii vede aplicatia:

Daca tot s-a mentionat atasat cateva PID-uri Torque pentru un Duster ph3 HJD AdBlue motoare K9K872\874, desigur ca se pot allege cele dorite, denumirea se poate modifica (mai scurta), importante sunt

Posted Images

Pe alt dispozitiv vezi reteaua WiFI? Pe telefonul mobil de exemplu?


Ce sistem de operare folosesti?  In Windows 10, dai click pe reteaua din dreapta jos -> network & internet settings -> Wifi (din stanga) -> manage known networks -> stergi reteaua respectiva. Ar trebui sa iti apara din nou dupa ce o stergi de acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
La 14.04.2018 la 21:47, ecata a spus:

Pana la urma, care soluția hardware + software cea mai apropiata de cea oficială, sau măcar cea care satisface cele mai multe cerințe?

Salut
Luați o interfață Elm și Pyren sauPyclip. Aceasta funcționează cu Windows x86, Mac, Linux sau Android.

Puteți extrage instrucțiuni de diagnostic din Dialogys și Clip, pentru ph1, ph2 și noul Duster. Pe internet veți găsi diagrama de cablare pentru ph1 și ph2.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 years later...

bine v-am gasit

(asta este prima postare pe acest forum)

are cineva diagnoza iCarsoft CR Pro+ ? sau altceva de la icarsoft ?

ma intereseaza in mod special ceva cu care sa monitorizez depunerea din filtrul de particule.

Editat de bogdan992
completare
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a mentionat atasat cateva PID-uri Torque pentru un Duster ph3 HJD AdBlue motoare K9K872\874, desigur ca se pot allege cele dorite, denumirea se poate modifica (mai scurta), importante sunt ecuatiile \formulele si adresele:

TorquePID1.png

TorquePID2.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

scuze pentru oftopic

la un 1.5 cu adblue care sunt valorile de cenusa adunata, si de la cat la cat merge regenerarea automata ?

multumesc.

 

@vsebas

am un adaptor de 30lei si un torque cumparat.

a mers de minune.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masa de funingine in filtrul de particule NU este cea "adunata", este doar un parametru calculat \interpolat de softul injectiei pa baza altor parametri cititi direct. Iar regenerarea activa FAP are loc cand \daca sunt indeplinite mai multe conditii, detalii si experiente despre acest subiect se gasesc foarte multe si pe acest forum, trebuie doar cautat (totusi doar ca info regenerarea activa are loc si cand masa de funingine este cam 16-20 grame la multe motoare 1.5 dCi K9Kxxx, insa repet ca asta depinde de mai multi factori).

On topic, clonele ELM327 chinezesti si foarte ieftine trebuie pe langa celebrul chip sa aibe si softul interfetei (subliniez asta) scris conform altfel chiar daca "a mers de minune" cu Torque (sau alte aplicatii generice multimarca) pot sa citeasca valori aiurea si multe "balarii".

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Buna ziua,     Am niste probleme Duster 2 - an 2021  in urma unui incident pe partea laterala si sunt nevoit sa schimb niste elemente de Caroserie pe stanga care a fost afectata.   Partea mai delicata ca trebuie schimbata si Aripa spate stanga.  Tinichigiul mi-a recomandat sa iau o aripa noua originala pentru ca sa iasa o lucrare buna .   Acum cand nu mai stii sigur de unde, cine vinde elemente caroserie originale  - cei care ati mai trecut prin asa ceva puteti recomanda din experienta voastra niste furnizori seriosi - care chiar vand elemente de caroserie originale de fabrica !? La o cautare simpla dai peste firme : 1)     https://amc-piese.ro/ 2)   Pieseautoarges.ro Ceva experinte legate de acesti furnizori, sau altii ?!    Multumesc anticipat.   
    • Poți să-mi spui te rog cât au costat releul și alternatorul? Pentru ce fel de duster? Mulțumesc anticipat
    • Va salut,stimati posesori de Duster!Am cumparat de citeva luni un Duster 4×4,an 2011,cu motor 1,5 dci de 90 cai,iar de circa o luna a inceput sa-mi apara un huruit-bataie,in zona cutiei de transfer-cutiei de viteze,curios ca se aude doar la plecarea de pe loc,circa 1-2 secunde,daca opresc pe loc fara sa opresc motorul si plec iar de pe loc,nu se mai aude,daca opresc motorul si plec iar de pe loc,se aude din nou...deci se aude doar  la plecarea de pe loc cand motorul a fost oprit..!!este ca o bataie de planetara si doar la plecarea de pe loc,in rest e ok,nu face in curbe sau altceva...cutia schimba f.bine,nu sunt zgomote la schimbarea treptelor ori actionarea ambreiajului..!!s-a mai confruntat cineva din dvs.cu problema asta si cum a rezolvat-o,eventual.!!multumesc!
    • Ok.atunci caut un coleg de forum pentru rezolvarea problemei de ESC (care nu decuplează) în oraș Cluj Napoca 
    • S-a răspuns deja, citeşte tot topicul, rezolvarea în reprezentanţă sau dacă nu, vorbeşte cu colegii ( avem colegi buni ! ) de forum  te rezolvă ei,.
×
×
  • Creează nouă...