Sari la conținut

Uleiuri utilizate Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 150
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru ca toata lumea sa afle ce tipuri si marci de ulei se utilizeaza pentru Duster, scrieti aici ce fel de uleiuri au fost folosite pentru reviziile Duster-ului vostru.   Modelul: Dacia DUSTER 1,5

Uleiul din cutii nu se inlocuieste periodic my ass...   Astazi mi-am facut de lucru pe sub masina si am scos asta (dupa 120.000 km si 5 ani):   In stanga e din cutia de viteze, in dreapta e di

Ma repet.   ELF Evolution Full-Tech FE 5W30. Este pentru DPF, motoare Renault+Dacia.   De ce sa te legi la cap daca nu te doare?

Posted Images

E cam tarziu..metabond spirit se aplica la cele noi si relativ noi..nu cele uzate..eu consider ca nu e uzata ..nu am probleme si as vrea sa mai ramana asa. 

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
La 30.08.2021 la 11:41, andrei_s a spus:

Salut @Florin11! Informatia am gasit-o in fisa de intretinere pe care am primit-o la cumpararea masinii (o foaie A4 cu intervale de service si operatiile aferete atasata caietului de garantie). Din ce stiu eu chiar Dacia recomanda norma 10w40 pentru acest motor si asta se pune de obicei in reprezentante dupa cum ai spus si tu.

Dupa ce am folosit timp de 3 ani ulei 5w40 as inclina si eu sa trec pe un ulei 10w40 (Motul, Renault Castrol GTX) pentru ca in momentul de fata la aproximativ 35.000 Km parcursi cu masina, consumul de ulei folosind uleiuri 5w40 este de peste 1l la 10.000 Km.

In afara de faptul ca ai un consum de ulei destul de mic in comparatie cu al meu, ai observat ceva dezavantaje la folosirea uleiului Elf 10w40 de genul porniri grele iarna, motor prea zgomotos, consum mare de benzina, s.a.m.d ?

Acum ca ai trecut pe Motul e normal ca motorul sa fie mai silentios, e totusi o diferenta de calitate intre Elf si Motul..

La ultimul schimb ai folosit Motul 6100 Synergie+ 10W40 ?

Salut!

Da, acel ulei am folosit de la Motul.

 Cand am schimbat uleiul acasa, m-am luat dupa mecanicul din service sa pun 4,1 litri, si cand ma uit la joja, era putin peste. Dupa cateva mii de km( 3-4), dupa ce m-am uitat la joja, era la jumatate uleiul, intre minim si maxim, si foarte subtire. Mentionez ca am si turat masina mai mult, inainte schimbam dupa indicator, si era cam subturat. Cred ca o sa incerc si Liqui  Moly.

Dupa ce am pus Motul, parca trage un pic mai bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salut. pentru modelul duster 1,5 dci 110 cp 4x4 an 2010 ce filtru de ulei trebuie pus? Eu pana acum am pus 8200768927 presiune deschidere 2 bar  dar am văzut ca mai nou se recomanda 152089599R presiune deschidere 1 bar acesta din urma fiind și mai înalt. La reprezentanta din Vaslui au spus ca acum trebuie montat 152089599R dar ciudat este ca în programul de piese apare 8200768927. Care este cel mai ok de montat?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

PEntru un 1.33 GPF, 150 CP, ce ulei recomandati va rog?

in service mi-au schimbat de pe Castrol pe Elf spunandu-mi ca este cel nou. Acum vad ca lumea zice ca i invers.

nu ma bucura sa ma "joc" de a uleiurile..

Va multumesc

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da...da, sigur, asa mi-au spus cand am facut o revizie...uleiul asta este cel mai nou(ELF RN TECH FE)...etc...foarte scump si nu am sesizat nimic special, dar...dupa  un an , am inlocuit ELF RN TECH(!) cu alt ulei, tot fabricatie Franta,  si spre surprinderea mea...este total altceva...

20200612_090027.thumb.jpg.b23db6d5b66a939b9a8620ea5b5ea489.jpg

acum am pus din asta

20220525_185127.jpg

20220525_185120.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...