Sari la conținut

Uleiuri utilizate Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 151
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru ca toata lumea sa afle ce tipuri si marci de ulei se utilizeaza pentru Duster, scrieti aici ce fel de uleiuri au fost folosite pentru reviziile Duster-ului vostru.   Modelul: Dacia DUSTER 1,5

Uleiul din cutii nu se inlocuieste periodic my ass...   Astazi mi-am facut de lucru pe sub masina si am scos asta (dupa 120.000 km si 5 ani):   In stanga e din cutia de viteze, in dreapta e di

Ma repet.   ELF Evolution Full-Tech FE 5W30. Este pentru DPF, motoare Renault+Dacia.   De ce sa te legi la cap daca nu te doare?

Posted Images

din cate stiu eu uleiul din cutie si transfer nu se schimba doar se completeaza periodic ,dar e doar o parere

Ce-ai putea completa la 0,25 l? Acolo daca ai scurgeri (ca sa completezia)... e de belea! Pana la urma... si parerea mea e ca E BINE sa schimbi din cand in cand uleiurile... mai ales ca nu-i un capat de tara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Dupa experienta avuta, uleiul DACIA OIL PLUS, DIESEL DPF, SAE 5W30, ACEA C3, este un ulei bun Atata timp cat este si el schimbat in termenii prevazuti.

Daca citesti bine primul post (cu etichetele) ai sa vezi ca este un ulei sintetic.

Asta cu recomandatul... e cam greu ca nu am incercat altceva decat ce a recomandat producatorul

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W-30 (sau Elf Solaris FE 5W30 cum se numea inainte).

Ideea este urmatoarea atata timp cat uleiul are omologare Renault RN07200 nu ar trebui sa ai probleme cu masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea (putina) cu Dacia oil DPF 5W30 as prefera la urmatorul schimb Elf....

Am observat ca la un mers moderat pe asfalt, dacia oil e o solutie de buget, dar daca mai mergi si prin padure si o arzi la viteze mari (140km/h + ) pe autostrazi, Elf e mai bun pentru o viata mai lunga a motorului (cred eu) sau schimbi dacia oil mai repede de 20k km, dar ajungi poate la pret de Elf daca nu mai sus un pic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La revizia pe care-am facut-o in iulie mecanicul a laudat uleiul pe care-l am in masina(fara sa aibe oricum idee ce ulei aveam)mai exact starea foarte foarte buna in care se prezenta dupa ~11.000 km respectiv 1 an si 3 luni si jumatate de la revizia de anul trecut. Km erau oricum putini chiar si pentru intervalul de 15.000 de schimb al masinii mele insa acele 3 luni si jumatate peste 1 an ne-am gandi cateodata ca ar putea cauza probleme, cel putin din folclor.

 

Uleiul folosit de mine de cand am luat dusterul este Elful despre care vorbesc si colegii de mai sus: Solaris DPF 5W30(numele vechi) sau Evolution Full-Tech FE 5W30(numele mai nou).

 

In afara de aceasta lauda :) din partea mecanicului pentru starea buna in care se prezenta la schimb nu pot sa-i atribui alte merite, isi face treaba cum trebuie pana acum si cam atat.

 

La logan am folosit o perioada si ceva Castrol edge fabricat in Germania(nu sunt neaparat fan al lucrurilor facute acolo dar am zis ca daca tot am ocazia sa iau ceva de la ei de ce nu :)) insa nu am observat sau simtit vreo schimbare fata de elful pe care-l mai foloseam sau un alt Castrol dintr-o gama mai slaba sa zicem si facut generic in UE.

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak locked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...