Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 403
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Raportez din incinsa grecie: se pare ca problema cu AC s-a remediat. Am mers cu el mai multe ore in continuu, fara probleme. Ba chiar parca acum face si mai racoare. Deci, daca vor, pot.

Nu pot sa ma abtin... Iarna nu-i ca vara... aerul!

Ca sa incercam sa te ajutam (din experienta)... Sistemul functioneaza cel mai bine pe treapta a doua a ventilatorului. La treapta 4, nu face fata atat de bine sistemul de racire pentru debitul de aer

Posted Images

Salut. Am si eu o problema. AC nu functioneaza. Am schimbat compresorul, radiatorul si filtrul acela de aluminiu. Problema mea este atunci  cand masina sta mai mult de 10 minute, in soare, pornita pe loc, baga cald. Practic AC functioneaza doar in mers. A mai avut cineva aceasta problema ? Multumesc 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
La 19.05.2014 la 15:52, tico98 a spus:

Intrebare: e normal ca atunci cand cupleaZq compresorul prima oara sa se auda un fasait sub masina in partea dreapta fata (probabil acolo e compresorul)? Parca pe urma nu se mai aude asa... De bagat rece baga fara probleme. Asa e modelul la duster?

da se aude un fasait scurt la plecarea " compresorului.....3 secunde...dar daca ai lipsa freon compresorul prinde goluri de fron si va fasai mai mult de 3 sec si se repeta

La 27.07.2014 la 23:36, Negura a spus:

Hai sa va spun. Am fost la mare acu' o saptamana (plecare din Bucuresti, pe autostrada), dupa aprox. o ora de mers AC-ul nu mai baga aproape deloc, la modul ca efectiv nu mai sufla aer pe tzevi. L-am inchis din buton si am inchis si ventilatorul. Dupa ceva timp (10 minute) am pornit intai ventilatorul, am vazut ca baga normal, pe urma am pornit si AC-ul, care a mers ok o vreme, pe urma a facut la fel. Am facut si eu la fel, faza s-a repetat cam inca o data, si in fine, am ajuns la destinatie. Azi, la venire acasa, a mers ok, fara nici o figura. Cred ca problema are legatura cu temperatura mediului, pt. ca azi la intoarcere am prins temperaturi mai mici comparativ cu la plecare, dar evident nu asta este cauza principala.

Am fost sa completez cu freon ...apoi aceleasi sumptome...Un mecanic mi a spus ca defec de fabricatie la duster este ca radiatorul de aer conditionat este prea aproape de cel mare al masinii . probleme apar cand porneste electoventilatorul deci la o caldura mare....mi a sugerat sa distantez cele doua radiatoare ( fara a rupe conductele ) si sa i spun daca se simte schimbarea. ...Acum prea curand nu fac tunnig 😁dar este o ipoteza daca unii dintre noi au ocazia ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru AC întrebi un frigotehnist nu un mecanic, așa aflai mai multe.

La cald crește presiunea agentului frigorific, combinat cu un radiator varză (obturat mecanic) rezultă suprapresiune și sistemul intră în protecție

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 minute, t0rquemada a spus:

Pentru AC întrebi un frigotehnist nu un mecanic, așa aflai mai multe.

La cald crește presiunea agentului frigorific, combinat cu un radiator varză (obturat mecanic) rezultă suprapresiune și sistemul intră în protecție

eu merg la un atelier auto unde repara autoturisme.....daca vream sa repar frigiderul mergeam la frigitehnist unde face exclusiv frig si nimic altceva..sau poate frigotehnistul nu demonteaza bara la masina pentru ca nu e mecanic....hai ca spunem atelier specializat ...si baietii specialisti..pentru ca au autorizati si aparatura ..si nici frigotehnisti nu sunt ca nu repara frigidere....cred ca am nimerit aiurea 😁si mai induc si lumea in eroare😁😊

Acum 18 minute, Midnighte a spus:

Legat de faptul ca nu mai mergea AC-ul, il aveati cumva setat pe recirculare ? 

nu .......eram la drum lung si aer de afara de munte.....insa la fel face si pe recirculare ( in oras) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A inghetat conducta deoarece s-a format un dop de gheata si logic ca s-a inchis sistemul de AC, adica a intrat in protectie.

Nu e normal ca ea sa inghete, insa la modelul nou cel putin si presupun ca si la cel vechi, PH1 sau PH2, senzorul care ar trebui sa nu permita asta nu functioneaza 100% cum trebuie. Si din cate tin eu minte, la PH2 cel putin, compresorul functioneaza in continuu, nu intermitent, sa nu permita tevii sa inghete.

Ideea care ar fi ?

1. Sa nu mergi cu recirculare o perioada foarte mare de timp, cand afara este foarte cald/canicula si tu dai pe rece/extrem de rece la temperatura.

2. Sa nu mergi cu AC-ul pe minimum sau pe aproape de minimum ( cea mai mica temperatura care poate fi setata ). Din nou, conducta va ingheta.

AC-ul, din cate am mai citit eu, se recomanda sa aiba setata temperatura la maximum 5-6 grade sub temperatura exterioara. Daca te apropii de 10 grade diferenta intre interior si exterior, nu este ok, produci dezechilibru corporal asupra ta si a pasagerilor iar sistemul fizic de AC s-ar putea sa dea rateuri, cum s-a intamplat in cazul de fata.

Incearca sfatul de mai sus si vezi daca se mai reproduce problema.

Eu am patit ce ai spus tu mai sus, la modelul nou; la un drum lung, Iasi - Cluj, mergand cu AC-ul la minimum ( erau peste 35 grade ), doar pe recirculare ( multumita colegilor din trafic, asa zisele "masini de facut gogosi", dupa mirosul de ulei ), a inghetat conducta de AC. Dupa o pauza de 10 minute, totul a revenit la normal.

Dupa ce am inceput sa il folosesc conform recomandarilor, nu am mai avut nici o problema.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...