Sari la conținut

Stabilitate Duster


Postări Recomandate

Pe asfalt revenirea volanului la punctul 0 e un lucru normal, eu personal niciodata nu am avut impresia ca-mi sare din mana (pe asfalt), nici macar cu rotile mari. Daca o compar cu Mondeo care se poate conduce cu un singur deget, atunci intr-adevar exista o diferenta clara, raspunsul servodirectiei este mult prea directa, si trebuie sa tii volanul ferm cand de ex mergi pe drum inclinat. Pentru mine nu e deranjant, am constientizat-o abia dupa ce am pus rotile mari, care sunt mai grei si fenomenul se simte mai pronuntat.

 

Pe teren e alta poveste acolo chiar trebuie sa tii volanul foarte ferm altfel rotile te duc unde vor ei (in directia unde rezistenta e minima). Dupa primele urcari mai lungi pe drumuri forestiere cu pietre si stanci chiar am avut crampe musculare in bratul stang... Pe urma m-am obisnuit, e chestie de antrenament :) Banuiesc ca si arcurile mai tari H&R au un cuvant de spus aici. Pe teren chiar consider un avantaj ca am reactie directa si prompta de la roti, simt mai bine masina.

 

Poate ne povesteste cineva avizat despre servodirectia din Dusterele ph1 si ph2 (din cate stiu sunt diferite)

 

Arcuri H&R pe Duster? Cred ca sta extrem de bine pe sosea:). Amortizoarele sunt stoc? Remapare ai facut ala el?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 64
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru a nu mai fi OFF TOPIC... am mutat si utimul tau post dar si continuarea mea aici

Prudenta este cuvantul de ordine iar in cartea tehnica scrie clar(pe la zona de descriere ABS/ESP) ca sistemele masinii nu inlocuiesc instinctul de supravietuire.

Chiar daca o sa trezesc zambete sau critici vehemente sfatul meu si apelul meu este in sensul respectarii regulilor de circulatie, a vitezei legale, a indicatoarelor si semnalizarilor rutiere. Toate a

Vezi ca arcurile sunt pentru inaltare (35mm), si nu sport cum sunt majoritatea de la H&R.... Amortizoarele sunt stoc si se inteleg de minune cu noile arcuri. Masina e stabila, desi e inaltata cu 6 cm. Arcurile mai tari compenseaza bine ridicarea centrului de greutate, asa ca nu se observa diferenta in curbe (la viteze relativ mici 50-80) In concediu voi merge cu rotile stoc, vom vedea atunci cum se comporta suspensia la viteze mai maricele.

Nu am facut remapare si nici nu simt nevoia deocamdata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai bine si-ar da seama un posesor de ph1 care sa conduca ph2. Restul sunt povesti

Ceea ce zice @fnicolau... asta subliniaza.

Adica... chestia asta ne-a zis-o un posesor de PH2 care a condus mult de tot un (mai multe) PH1... Si mai mult decat atat... lucreaza la Dacia!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...