Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare tuturor.

Din dorinta de a imbunatati stabilitatea masinii si nu numai, tot caut de ceva vreme amortizoare pentru dusterul meu (4x4 dci). Nu stiu daca sunt singurul, dar am senzatie unei instabilitati a masinii, in special puntea fata. Am senzatia ca pe denivelari rotile fata pierd contactul cu drumul si se simte o balabaneala a rotilor. Poate sunt eu putin cam sensibil, dar parca au devenit si putin zgomotoase.

Oricum vroiam sa va relatez ca dupa indelungi cautari am gasit asta:

http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&36=0&35=171&32=5389&34=0,100011,100121&14=21&10=A970DB608414443BB1F303AA3F52385A018021&12=130

 

Sunt pt modelul meu 1.5 dci 4x4 110 cp.

Sanatate tuturor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

"Asa si ..." , am vrut sa aduc la cunostinta si altora ca ar "putea" fi o solutie de schimbare/imbunatatire a stabilitatii masinii.

Si nu, nu l-am cumparat, si nu, nu vreau pareri despre el, pentru ca oricum abia a aparut.

Daca va deranjeaza topicul stergeti-l.

Sanatate multa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@vasilesergiu - nu te supara, nu e vorba de deranjat, doar ca eram si eu curios de ceva mai multe informatii.

 

Pana la urma te bate gandul sa le cumperi? Nu crezi ca o varianta buna este sa le completezi si cu un set de arcuri?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Scuze pt "ton". La masina anterioara am avut probleme cu amortizoarele originale. Am schimbat pe spate 3 randuri si pe fata 1 rand (de fiecare data in garantie). Pana la urma am pus kyb fata/spate si pot spune ca asezarea masinii pe sosea si drumuri denivelate era cu totul "alta". Mult mai stabila si mai silentioasa. Si cele originale care le schimbam dadeau la testul de amortizoare in parametrii dar erau f zgomotoase si se simtea o instabilitate a masinii.

Acelasi lucru il simt acum la duster. La inceput era mai rigida, mai stabila si oarecum mai silentioase. Zi de zi merg cam 4,5 km pe piatra cubica si am inceput sa simt ca rotile, in special cele de pe fata, parca nu mai au contact cu drumul. Simt o balabaneala a rotilor. Ca sa nu mai zic ca si caseta de directie schimbata a devenit din nou la fel de zgomotoasa.

Chiar am intentia de a schimba amortizoarele cu unele pe gaz aftermarket pe un producator bun. De cele kyb am fost f multumit pe masina anterioara.

Ma gandeam ca poate mai sunt nemultumiti ca mine si ar dori sa stie aceste noutati. Din cate am cautat si eu, se pare ca amortizoarele bilstein relatate mai sus, apar in programele magazinelor de piese ca si coduri dar nu au inca preturi, deci, probabil nu se aduc inca. Dupa experienta mea, cam dupa 3 ani de la lansare apar si amortizoare aftermarket.

Referitor la arcuri pot spune ca sunt un compromis destul de bun pentru o folosire normala a masinii. Cine doreste o utilizare offroad cu preponderenta, catarari pe nu stiu ce coclauri, poate se merita.

Pana acum pot spune ca doar aceste aspecte ma nemultumesc la aceasta masina, in rest f multumit.

Sanatate multa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut valisergiu,

Sunt doritori de noutati chiar si pe ceea ce te doare pe tine acum: suspensia

Ce parere ai despre amortizoarele deja existente si special proiectate pentru duster de la IronMan?

Vezi aici exista un topic tocmai pe acest subiect. Se numeste "imbunatatire suspensie"

( http://forumduster.ro/topic/709-imbunatatire-suspensie/page__st__24#entry13112 )

 

Toate bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. @gusterul nu ma pot pronunta de un lucru pe care nu-l cunos. Nu stiu calitatea acestui kit de suspensii. Nu am nevoie (eu unul) de arcuri, alte arcuri mai tari, sau mai lungi, etc. Pt mine arcurile care sunt acum pe masina sunt destul de bune. Eu vreau doar amortizoarele sa le schimb. Si voi incerca sa-i pun niste amortizoare de o calitate buna si oarecum cunoscute. Sunt sigur ca anul acesta vor aparea amortizoare aftermarket. Jonglez intre sachs, kyb, monroe, poate chiar bilstein. Dupa parerea mea, amortizoarele care sunt pe masina nu filtreaza destul de bine denivelarile. Acum ar mai fi o chestie, la mine caseta de directie a inceput sa-mi genereze din nou acele vibratii chiar si in line dreapta pe denivelari. Oricum cred ca amortizoare mai bune nu pot decat sa aduca o imbunatatire stabilitatii masinii. Mai studiez problema. Sanatate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

referitor la amortizoare, din cate stiu eu, exista o a anumita limita de functionare a lor, adica dupa un numar de kilometri/ani, ele ar trebui/trebuie schimbate, nu mai stiu, 50.000 sau 100.000 km parca era o regula.

fara nici o indoiala ca exista amortizoare mai bune decat cele din dotarea dusterului, asa cum se pot inlocui cauciucurile, stergatoarele, scaunele, discurile de frana, sistemul audio, sistemul de iluminare si multe altele.

la drumurile pe care le parcurgi tu, cu piatra cubica, cred ca sunt necesare alte tipuri de amortizoare, asa ca nu e o alegere rea ceea ce vrei sa faci.

in functie de cat costa, intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat, si eu sunt interesat de niste amortizoare mai performante.....

la drumurile noastre din romania, ma si mir cum de rezista masinile, la cate gropi si denivelari sunt, chiar si in zonele urbane asfaltate.

in fiecare oras din romania doar maxim 20% din drumuri sunt ok, restul sunt jaleee maree.....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2.  3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa. 
    • Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
    • Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...
    • Salut,   Am un  Duster Laureate 4X4 1.5 110CP din 2017 la schimbarea vitezelor in trepte superioare incepand de la a -II a si pana in a -VI -a in momentul in care apas ambreiajul smuceste ca si cum ar agata ceva si s-ar infrana. Nu face de fiecare data cand si cand. Ati mai intalnit problema?
    • Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede.   In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect.   Spor la cumparaturi!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...