Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

Da. Parcheaza masina pe o suprafata orizontala.

Aceeasi problema o am si eu, si din spusele celor de la Dacia Service toti Dusteristii si nu numai. Daca masina este parcata cu 2 roti pe sa zicem o bordura mai inalta, sonda litrometrica inregistreaza o cantitate mai mica de combustibil in rezervor. Problema e legata de softul din creierul masinii si modul in care acesta afiseaza medierea mai multor citiri. Se pare ca mediaza mai mult decat trebuie sau mediaza dupa ureche. Personal am patit la vreo 100 de km dupa alimentare sa parchez masina cum ziceam cu laterala pe un trotuar mai inalt si cand am re-pornit mi s-a aprins becul de rezerva ;) si imi arata o singura linie la rezervor. Nici nu are rost sa va spun cat de atent m-am uitat pe sub masina dupa o balta de o motorina... Becul a stat asa pana a doua zi dimineata cand si-a revenit doarece peste noapte a fost parcata "la orizontala".

 

Deci, problema "normala".

 

Ce ma dispera pe mine insa, ca tot suntem la capitolul liniute in bord, este reprezentarea grafica a temperaturii motorului (lichidului de racire). Nu am reusit niciodata sa vad una sau trei liniute. Doar 0, 2 sau 4 linitue. Probabil ca acelasi computer nu stie sa calculeze decat cu sot si fara virgula... :):D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut

merci de informatie :))

asta stiam si eu.

dar...apare si problema "liniutelor", cind apar 2 cind 4 cind una singura, la aceeasi cantitate de carburant. banuiesc ca e soft...dar... la citi bani au luat cei de la dacia/renault nu pot rezolva ????

am masina din iulie, de 2 ori s-au aprins in trafic toate beculetele, din bord, am oprit masina si am repornit, problema rezolvata...totusi...au dat rasol ?oare? la soft??

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
salut

merci de informatie :))

asta stiam si eu.

dar...apare si problema "liniutelor", cind apar 2 cind 4 cind una singura, la aceeasi cantitate de carburant. banuiesc ca e soft...dar... la citi bani au luat cei de la dacia/renault nu pot rezolva ????

am masina din iulie, de 2 ori s-au aprins in trafic toate beculetele, din bord, am oprit masina si am repornit, problema rezolvata...totusi...au dat rasol ?oare? la soft??

 

Pare ca nu pot rezolva...

 

Legat de problema ta cu beculetele aprinse TOATE in mers, sa nu fie cumva mufa de la computer ne-bagata bine sau ceva de genu' asta, ca la soft daca se restarta, trebuia sa-ti moara si motoru (vezi injectoarele comandate electronic de computer).

 

Parerea MEA.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
salut

merci de informatie :))

asta stiam si eu.

dar...apare si problema "liniutelor", cind apar 2 cind 4 cind una singura, la aceeasi cantitate de carburant. banuiesc ca e soft...dar... la citi bani au luat cei de la dacia/renault nu pot rezolva ????

am masina din iulie, de 2 ori s-au aprins in trafic toate beculetele, din bord, am oprit masina si am repornit, problema rezolvata...totusi...au dat rasol ?oare? la soft??

 

Pare ca nu pot rezolva...

 

Legat de problema ta cu beculetele aprinse TOATE in mers, sa nu fie cumva mufa de la computer ne-bagata bine sau ceva de genu' asta, ca la soft daca se restarta, trebuia sa-ti moara si motoru (vezi injectoarele comandate electronic de computer).

 

Parerea MEA.

Detin si eu un laureat dci 110cp si am deja 8500 km. Sunt probleme cu indicator de combustibil la varianta 4x4. Se pare ca dacia va lansa un OTS pentru schimbare TdB si ceva resetari pe la calculator injectie. Oricum pentru cine inca nu cunoaste se poate vedea cantitatea precisa din rezervor cu manevra din bord (buton jurnalier apasat si punere contact....si mentinere apasat buton din TdB pana la aparitia unei succesiuni de cifre in centrul ecranului dupa care apasat succesiv de 3 ori si apare cantitate combustibil rezervor si nr de linii corecte pe indicator nivel ).

Altceva este mai nou , un scartait aparut la buretele de separatie bord-parbriz( desi inca n-am rulat in off-road).La ora actuala se pare ca se monteza un burete mai spongios , cel de acum fiind mai dens.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi ordine de idei, am descoperit indicatorul de combustibil CONSUMAT de la ultima alimentare(resetare) ca fiind extrem de precis. Este singurul corect functional (dupa standardele mele) si precis la suta de grame.

 

Pentru a vedea cat carburant s-a consumat de la ultima alimentare(resetare) dupa punerea contactului se apasa butonul ... de 3 ori si este afisata cantitatea in litri. La a treia apasare afiseaza consumul mediu (aproape corect dupa un timp).

Pentru a putea folosi cu succes acest indicator de consum, dupa fiecare alimentare (la plin) resetez consumul (mediu sau total) si gata.

 

Daca imi zice ca am consumat 39.4 l si ma duc in peco, in rezervor intra 39.2-39.6 l. Asta eu numesc precizie buna si fiabila, cu conditia sa nu uit dupa ce fac plinul sa resetez consumul (cu consumul afisat, se apasa lung butonul de pe bord pentru 2-3 secunde, pana indicatorul de consum total afiseaza 0 sau cel de consum mediu afiseaza -.--.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
Sunt probleme cu indicator de combustibil la varianta 4x4. Se pare ca dacia va lansa un OTS pentru schimbare TdB si ceva resetari pe la calculator injectie.

Altceva este mai nou , un scartait aparut la buretele de separatie bord-parbriz( desi inca n-am rulat in off-road).La ora actuala se pare ca se monteza un burete mai spongios , cel de acum fiind mai dens.

Alte noutăţi referitoare la OTS?

La achiziţie nu prezenta nici un „burete” în zona de separaţie bord-parbriz. Probabil l-au „rătăcit” când au montat alarma…

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de alimentare eu am un 4x4 110 cp iar cand vine vorba de alimentare cu motorina si asta ma refer la plin pana imi ajunge motorina la bushon ma ia durerea de cap cat de greu se umple rezervorul. Am obersat ca dupa aproximativ 38-maxim 40 de litri urmatorii 10-15 litri pana se umple ochi rezervorul adorm langa pompa tre sa pui cate un pic cate un pic.

Astept alte raspunsuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...