Sari la conținut

Temperatura motor 4 linii vs 2 linii (pavele)


Postări Recomandate

La mine sunt constant 4 liniute si nu ma ingrijorez deloc. :D

 

Am observat doar afisaj discret pentru temperatura, din 2 in 2 liniute.

 

Si inca o observatie: oricat de mult "m-am straduit", nu am trecut de 4 liniute. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Apropo de pavele, ma bag si eu in vorba, nu e mai comod a citi cifre? Eu am pus un multiplexor BIC in torpedou pe OBD facut, si pe MediaNav imi schimba  cand temperatura exterioara cand cea a mot

Din cauza temperaturilor mai scazute. Din cauza suprafetei mari de aerisire. Pe motivul ca Dieselul se incalzeste mai greu! La mine, pe timp racoros nu a urcat temperatura mai sus de 2 pavele. Acum,

Informatia este si pe (undeva unde nu-mi aduc aminte ca puneam link) pusa de @t0rquemada. Temperatura o poti verifica cu un OBD cu BT si vezi la 2 si 4 linii ce temperaturi ai. Din ce am verificat l

Posted Images

Nu ' o ia razna ' daca exploatezi masina cf. prescriptiilor fabricantului si periodic, cel putin vizual verifici elementele componente enumerate. Atunci poti sa conduci linistit cu atitea pavele cu cite te-a obisnuit masina ta proprie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, situatia este foarte clara. Am avut si eu aceleasi intrebari ( toamna, iarna, primavara) nu imi urca mai mult de 2 pavele. Am fost la service,am pus-o pe tester si m-am clarificat ( s-au lamurit si cei de la service care pana atunci imi spuneau ca nu stiu de ce).

Deci, in primul rand gradatiile acelea cresc doar din 2 in 2 pavele, NU din 1 in 1. primele 2 pavele apar cand temperatura este intre 60C-80C (cf tester). in momentul in care sare de 80C, atunci se aprind si celelalte 2 (avem acum 4). De retinut este ca temp normala de functionare este intre 75C-95C. In functie de starea circuitului de racire, concentratia de antigel, temp mediului, etc variaza si parametrii. Eu de exemplu am masina 1.5dci110cp de un an, iar pana la brasov (mers in forja), nu a urcat de 2 liniute iarna.

Concluzie: puteti verifica la service acelasi lucru sau mai simplu, cu motorul rece, lasati motorul sa mearga pe loc si la cca70C , ar trebui sa deschida termostatul , astfel puteti simti daca puneti mana, ca se incalzeste brusc furtunul de apa care intra in radiator.

 

Succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Caldura in masina este perfecta. Cele dci cel putin au si rezistenta electrica, deci baga imediat aer caldut din prima, apoi dupa cca 15min cand se incalzeste apa vine din ce in ce mai fierbinte, iar dupa 20 min max cand se mai incalzesc conductele de aer din bord, vine ff fierbinte. O temp a apei de 80C este foarte ok pt caldura habitaclului. fierbe niste apa, pune un termometru in ea si cand ajunge la 80C vezi daca poti sa staicu mana in ea ;) .

Sistemul de racire la Duster este supradimensionat, astfel racirea pasiva este puternica iar daca temp afara este de sub 10C, face fata singura fara sa mai porneasca electroventilatorul, Tine si de politica de costuri, Dusterul trebuie sa reziste si in Africa, siin Rusia saualte tari nordice. De exemlu la BMW, se comanda pt acelasi model de maina radiotor pt tarile calde, sau pt tarile friguroase. Am aflat asta din proprie experianta cand a trebuit a-mi schimb radiatorul de la o piatra.

Revenind la Duster, vara trecuta, am forjat-o la maxim pe munte si nu a aratat mai mult de 4 linii pe bord. Cu timpul cand sistemul de racire (in special radiatorul) o sa se incarce cu depuneri, nu o sa maifie asa eficienta racirea si o sa creasca liniutele mai repede...daia e bine sa se schimbe la 2 ani tot lichidul de racire

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se "completeaza" doar daca scade sub nivelul minim in vasul de expansiune. O data la 2 ani se "schimba" tot lichidul, se goleste pur si simplu tot circuitul de racire si se pune unul nou (apa distilata+antigel), preferabil de acelasi tip si neaparat pt radiatoare de aluminiu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...