Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 119
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu m-am putut abtine si am facut noapte alba montand noile lampi; urmeaza poze facute ziua. In realitate arata mult mai bine ca in poze   Dacia Duster Teil LED Rückleuchten LTI ® Light Tube:   h

Na pana cand nevasta a pregatit pe fete de dormit eu m-am pus pe treaba. Nu trebuie mai mult de 15-30 de minute pentru schimbarea stopurilor. Pozele sunt mai jos...din pacate nu sunt mester in ale at

Deschid acest topic pentru diversele tipuri de stopuri led pentru Duster. Incep cu ale mele: au si un pret special (de la importator) de 200 euro pentru membrii forumului! *doresc sa fac o precizar

Posted Images

  • 8 months later...

Salutare,

 

Hop si eu cu stopurile pe led..

 

Poate sunt off topic, dar ma putet ajuta cu un sfat? Ce fel de bec cu led as putea sa pun si eu la al treilea stop de frana? Unul mai puternic.

 

Multumesc

post-630-0-04510900-1436557568_thumb.jpg

post-630-0-55953700-1436557595_thumb.jpg

post-630-0-34700700-1436557614_thumb.jpg

Editat de greekspirit
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...
Am ‎21‎.‎02‎.‎2013 um 19:36 schrieb gicu:

Nun, wo können wir es bekommen. Mehr Details bitte.

 

Am ‎21‎.‎02‎.‎2013 um 19:36 schrieb gicu:

Nun, wo können wir es bekommen. Mehr Details bitte.

Benutze einfach eine gute Suchmaschine. Es ist eine sehr gute Firma.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am ‎05‎.‎03‎.‎2014 um 19:54 schrieb OffWhite:

Offiziell heißen sie roten Rauch, also rot - rauchig. Tagsüber + durchschnittlich / undefinierte Fotos, aber wegen des Telefons etwas unklar. Das ist jemand anders schrieb im Forum, dass das Telefon nicht als Kamera verwendet werden sollte, stimme ich zu, und ich bin nicht zu sehr daran gewöhnt. Aber ich denke, was wichtig ist, liegt ihnen ziemlich am Herzen.

 

@ denon2808 - Ich persönlich mag die von CarDNA. Es ist wahr, dass die LZParts im Dunkeln gut aussehen, aber im Licht des Tages scheint es ein zu beschäftigtes Design zu sein. Mit besserer Sichtbarkeit - ich weiß es nicht. Ich erwähne noch einmal, dass ich die Bilder mit dem Handy gemacht habe, ich nehme an, dass die von LZParts präsentierten Bilder so professionell wie möglich sind. Zwei Autos sollten nachts zusammen mit verschiedenen Haltestellen geparkt und gleichzeitig getestet werden. Dann würde es Unterschiede geben, wenn überhaupt.

 

und kletterte - nach der Montage sagte die Frau, das Original sieht besser aus :hmm:... sie sind ... wir sind ein bisschen anders und ich denke, das ist gut.

post-234-0-23605800-1394045316_thumb.jpg

post-234-0-97324700-1394045338_thumb.jpg

post-234-0-43982300-1394045371_thumb.jpg

Du kannst Dir auch Videos von LZP oder YOU TUPE ansehen. Da sieht man den Vergleich sehr gut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am ‎23‎.‎02‎.‎2014 um 18:27 schrieb Nyklas:

 

auf dem weißen Auto, was würde besser gehen? - Rot oder Schwarz?

Natürlich schwarz, hebt sich besser von der Karosse ab.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...