Sari la conținut

cutie de viteze - agata intr-a 2-a


Postări Recomandate

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Inca nu. Am mers cu un prieten care are tot duster 1,5 dci 4x4 si la el se aude acest zgomot metalic. Probabil sa fie timoneria....Mai studiez putin. Oricum daca apare la mai multe masini ma gandesc c

Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la

Salut. Detin un Duster 4x4 1.5 dci -2012 cu urmatoarea problema: la introducerea in viteza a 3-a din viteza superioara ( frana motor) intra greu si "caraie" daca turatia motorului este peste aprox. 2200 ture. Problema apare numai in treapta a 3-a la turatie de peste 2200. Sub aceasta turatie intra fara probleme. In celelalte trepte intra usor ( ex: din 4 in 2 indiferent de turatie). In ordine crescatoare intra la fel fara probleme indiferent de turatie. Ceva pareri?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salut, aceeasi problema am avut si eu la viteza 3 si nu i-am acordat atentie. După mai bine de un an, problema s-a accentuat, am vorbit cu niste prieteni mecanici, cărora le-am povestit despre Problema. Soluția este :se da cutia jos, se desface si se schimba un fel de angrenaj(nu imi aduc aminte denumirea exacta) special pentru viteza 3.

Probabil in 2 saptamani ajung sa fac operațiunea asta, daca se rezolva, revin si te anunt!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt din Brasov Dar, masina o fac in Constanta. Intre timp mi-am adus aminte de denumire: sincron viteza 3, surpriza este atunci când desfac cutia, ce mai este de schimbat pe acolo(rulmenti....) 

Piesa nu poate fi comandată decat dupa ce dau cutia jos, se comanda dupa codul de pe cutie si termen de livrare undeva la 7zile, ca si cost piesa in jur la 500lei, deci masina blocată undeva la 7-9 zile!

Revin cand ma apuc de treaba!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...